Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Overige Smartphones
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Om ziggo wifi hotspots te activeren moest ik een ziggo CA-basiscertificaat installeren. downloadlink staat op ziggo,nl certificaat staat nu in de... Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb sinds de update naar Oreo problemen met mijn Samsung S8. Deze maakt draadloos verbinding met mijn Fritz Box, welke daarna... Bekijk bericht
Bluetooth valt steeds weg na de update.
Zeer vervelend... ik heb nog 1 persoon hier gezien die er ook last van heeft maar een oplossing heb ik... Bekijk bericht
Drie dagen geleden kreeg ik last van een kleine groene vlek in de rechter hoek van mijn beeldscherm (Samsung Galaxy J7), maar met de dag wordt de... Bekijk bericht
Na de update van maart 2018kan ik de mijn contacten geen aparte SMS toon meer instellen. Vroeger had ik voor enkele personen een andere sms toon. ... Bekijk bericht
Op de Samsung TV kun je een externe harde schijf aansluiten op programma's op te nemen. Hiervoor heb ik mijn SSD T5 gebruikt. Ik moest hem... Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb gisteren via samsung.com oordopjes besteld en vandaag zijn ze geleverd. Ik wilde met mijn nieuwe oordopjes muziek luisteren maar... Bekijk bericht
Ik heb nog niet lang een Samsung A5 2017. Bij het voor de eerste keer aanzetten moest ik kiezen of ik het toetsenbord wil zien bij het gebruiken... Bekijk bericht
Ik heb van de week een note 8 gekocht en probeer het formulier in te vullen om gebruik te maken van 256 micro sd card aanbieding. Helaas herkent... Bekijk bericht
Hallo,Kunnen we de mogelijkheid krijgen 'Extra volume' in te schakelen voordat onze oproep beantwoord wordt?Nu loopt het begin van het... Bekijk bericht
Gear Fit 2 Pro type SM-R365 software R365 XXU2BRB1
De Gear Fit werkt op zich prima, alle functies werken. Als ik in rust een hartslag meting doe... Bekijk bericht
Beste,tijdens het versturen van een app werd ik gedwongen de laatste update van Samsung uit voeren (dd 25-03-2018).Daardoor ben ik nu alles kwijt... Bekijk bericht
Hoi, ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen.
Gisteren wou ik mijn samsung galaxy s7 edge terug zetten naar fabrieksinstellingen. Echter kreeg... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Sinds ongeveer twee dagen doet mijn Led view cover van de S8 het ineens niet meer.
Eerst als ik hem dicht deed kwam er... Bekijk bericht