Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Overige Smartphones
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Hallo allemaal,
Sinds ongeveer twee dagen doet mijn Led view cover van de S8 het ineens niet meer.
Eerst als ik hem dicht deed kwam er... Bekijk bericht
Hallo,
wanneer ik ergens tekst ingeef krijg ik een balkje met geleerde woorden en als het ware woorden voorstelt waar ik uit kan kiezen,... Bekijk bericht
Sinds gisteravond doet mijn Samsung galaxy a5 2017 niet meer op laden en hij is pas een maandje of drie oud. Wat ook gek is, is dat hij diezelfde... Bekijk bericht
Ik heb al mijn s7 edge sinds kerst 2016 maar de laatste weken ondervindt ik een aantal problemen. Mijn toestel blokkeert vaak en heeft raar gedrag... Bekijk bericht
Hallo ik heb mijn samsung nu Anderhalf jaar en ervaar nu al een heletijd dat mijn telefoon uitvalt rond de 20% en mijn beeldscherm knippert bij een... Bekijk bericht
Mijn Samsung S7 Edge dual sim uitvoering laad sinds een paar weken zeer langzaam op met de adapter en kabel. Fast charging is ingeschakeld, maar... Bekijk bericht
Mijn Samsung Galaxy A5 2017 geeft bij meldingen zowel op het vergrendelscherm als op de always-on display aan dat de inhoud verborgen is.... Bekijk bericht
Hallo,Degenen die een S8, Note8 of een S9 hebben gebruikt, zijn misschien al op de hoogte van de handigheid van 'Slim selecteren'.Iedereen... Bekijk bericht
Sinds de update van mijn s8 naar android 8.0 valt mij op dat de accu stukken sneller leeg gaat. Dit had ik voor de update niet.
Is dit een bekend... Bekijk bericht
Mijn beltegoed is heel rap opgebruikt met een herlaadkaart, zonder te bellen of mobiel te internetten.
Heb mijn operator (Base) om uitleg... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb 2/3 dagen geleden de oreo software update op mijn s8 geïnstalleerd en ik merk sinds dien dat mijn batterij erg snel leeg loopt.... Bekijk bericht
Goedendag,
Ik ben benieuwd of je met de galaxy note 8 ook onder water foto's kan maken of dat de note toch niet zo waterdicht is.
Alvast... Bekijk bericht
Sinds kort heb ik problemen met mijn wifi / internetverbinding.
Wanneer ik buiten bereik kom van mijn wifi en deze overschakeld naar 4g en daarna... Bekijk bericht
Na de automatische software update van dit weekend verschijnen er geen badges meer. Ik heb ze handmatig aangezet, maar hij geeft alleen een badge... Bekijk bericht
Hallo,
mijn AKG oortjes die ik heb gekregen bij de S8 is aan de rechterkant defect. Er komt geen geluid uit. Ik heb de oortjes pas 2 maanden en... Bekijk bericht
Hallo! Heeft er iemand reeds de cashback op zijn rekening teruggestort gekregen, bij aankoop van een S8 plus (100€) of een S8 (50€)?
Alle info... Bekijk bericht
Nu 3 maanden later is de Samsung lader defect. Hier zijn we achter gekomen na een (gele) driehoek melding op de telefoon.
3 maanden geleden... Bekijk bericht
Een tijdje geleden maakte ik gebruik van de Samsung Galaxy S6. De accu van dit toestel was verre van goed. Het apparaat is 5 keer op reparatie... Bekijk bericht