Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy s7 laad zeer langzaam op

(Onderwerp aangemaakt op: 25-03-2018 01:09 AM)
2458 Weergaven
Alifta
First Poster
Opties

Mijn Samsung S7 Edge dual sim uitvoering laad sinds een paar weken zeer langzaam op met de adapter en kabel. Fast charging is ingeschakeld, maar wordt niet op het scherm aangegeven. Met recent aangeschafte originele Samsung Fast Charge wireless oplader gaat het opladen ook heel langzaam.

Factory reset heeft niet geholpen. 

Hoewel in Duitsland gekocht is het geen EU uitvoering. En daarom geen support bij Samsung Service locatie. Mobiel is nog net geen jaar oud.

Graag hoor ik wat ik nog kan doen om het probleem te verhelpen.

0 Likes
3 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Alifta,

Heb je ook een andere originele (!) oplader en kabel geprobeerd? Vaak is een probleem met opladen hiermee verholpen.

Anders kun je hem het beste laten repareren via de winkel waar je het toestel hebt aangeschaft. Het klinkt dan namelijk als een defect. Omdat toestellen van buiten de EU andere hardware hebben, is reparatie binnen de EU inderdaad niet mogelijk.

kevin-sig
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @Alifta, ervaar je nog problemen met het opladen of heeft de info van @KevinW je hier verder in geholpen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Misschien helpt dit: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/How-to-Hoe-onderhoud-ik-mijn-oplader-en-oplaad...

even het topic goed doorlezen en dingen uitvoeren die er staan :winking-face:

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes