Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

AKG oortjes defect

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2018 11:03 PM)
1089 Weergaven
snooryan
First Poster
Opties

Hallo,

mijn AKG oortjes die ik heb gekregen bij de S8 is aan de rechterkant defect. Er komt geen geluid uit. Ik heb de oortjes pas 2 maanden en heb er niks verkeerd mee gedaan.  Valt dit onder de garantie? 

mvg S. Nooryan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Snooryan,

kan je mij prive even de volgende gegevens opsturen? Dan ga ik hem voor je doorzetten naar een Moderator!
Die nemen dan contact met je op voor de verdere afhandeling, dit valt onder de garantie maar is een eenmalige service.

Naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, modelcode, serie- en IMEI-nummer van het toestel en een kopie van de aankoopbon

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Snooryan,

kan je mij prive even de volgende gegevens opsturen? Dan ga ik hem voor je doorzetten naar een Moderator!
Die nemen dan contact met je op voor de verdere afhandeling, dit valt onder de garantie maar is een eenmalige service.

Naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, modelcode, serie- en IMEI-nummer van het toestel en een kopie van de aankoopbon

Stars-Moderator-signature-800x200-2
snooryan
First Poster
Opties

0 Likes
snooryan
First Poster
Opties

Hoe kan ik je prive benaderen?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
Martijnvh
First Poster
Opties

Hey Rohit, Ik heb hetzelfde probleem! Zou jij mij ook kunnen helpen? Dat zou tof zijn. Ik hoor het graag.

mvg. Martijn

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Martijnvh,

stuur mij even een privébericht met jouw adres- en contactgegevens, ook heb ik het IMEI- en serienummer van de telefoon nodig en de aankoopdatum!

Dan kan ik je de instructies toesturen om de oortjes naar ons op te sturen zodat we je een nieuw paar kunnen verstrekken.

rsz-846676
0 Likes
roland9
First Poster
Opties

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb last van hetzelfde probleem heb ze net 2 maanden maar ik heb de s9, en er is niks mee gebeurt.

Kan u me helpen!?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@roland9 Dat is niet best! Heb je al getest of andere oordopjes normaal werken? Daarnaast mag je eens proberen hoe het in de veilige modus gaat. Laat je 't weten?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Jlmr91
First Poster
Opties

Ik heb ook dit probleem! van de ene op de andere dag viel het volume uit mijn rechteroortje ineens bijna volledig weg. Kunnen jullie mij helpen?

0 Likes