Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Help; Contacten kwijt

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2018 03:39 PM)
10614 Weergaven
Ariso88
Journeyman
Opties

Doordat ik wat ruimte op mijn telefoon wilde vrijmaken heb ik wat onbelangrijke dingen gewist. Als in, documenten die voor eenmalig gebruik waren enz. ook gebruik gemaakt van het 'automatisch opschonen', waarbij nog de melding werd gegeven dat niets verloren gaat. Als ik het niet zeker weet, verwijder ik het niet. Zoals applicaties enz. Toch blijkbaar wat mis gegaan, want ik ben al mijn contacten kwijt, op een enkele na die op mijn sim stonden opgeslagen. Mijn telefoon maakt altijd automatisch een back up. Volgens de gegevens was de laatste 29-12. Geen probleem dus zou je zeggen, maar het werkt niet. Ik heb er hoogstens 10 bij gekregen, maar ik mis nog een hele hoop. Hoe kan dit. Kan ik ergens anders mijn back up vandaan halen? Zoals ik al zei, staat het back uppen automatisch ingesteld, waarom kan ik dan niets terughalen?

Ik heb een samsung galaxy s6 edge.

0 Likes
3 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Ariso, wat vreemd dat de contacten weg zijn en niet terugkomen. Waar sloeg je voorheen de contacten op? Het kan namelijk zijn dat je bij het aanmaken van nieuwe contacten een andere manier van opslaan had geselecteerd. Stel dit was een account, dan zal de backup ze niet te pakken krijgen. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Ariso88
Journeyman
Opties

Mijn telefoon heeft duidelijk kuren, want ik heb nu weer hetzelfde probleem. Er staan maar een aantal contacten in mijn lijst (waarschijnlijk op sim) en de rest is allemaal weg. Dit gebeurt dan ineens. Zonder uitvallen of iets dergelijks. Mijn telefoon staat op automatisch back up, dan zouden mijn contacten toch gewoon terug te halen zijn? Als ik kies voor 'herstellen' of importeren haalt dit niets uit. Mijn contacten slaat hij automatisch op in mijn Microsoft Exchange hotmail account.

0 Likes
Ariso88
Journeyman
Opties

ok...ik heb mijn contacten terug gekregen door te synchroniseren via smart switch, met mijn outlook. Rare is dat ik nu een heeeeeele lijst heb met alle mailadressen die ik ooit gebruikt hebt. Moet ik deze nu allemaal 1 voor 1 wissen. Erg onoverzichtelijk is mijn contactenlijst nu. Ik moet zeggen dat iphone hierin makkelijker is...i-tunes en je kunt zelf je back up versie kiezen. Mijn telefoon maakt wel een back up, maar maar ik die vervolgens terug kan vinden? Of ik ben niet zo slim.

0 Likes