Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

GPS signaal verloren - Samsung S9 en Google maps

(Onderwerp aangemaakt op: 07-02-2019 04:27 PM)
7634 Weergaven
JokeV
Explorer
Opties

Ik heb sinds deze week een S9, zodra ik google maps ga gebruiken begint deze prima tot mijn scherm uit gaat van het toestel dan verliest deze het gps signaal, je kan hem dan weer aanzetten maar dat is de bedoeling niet tijdens het rijden. En zodra die dan weer uitgaat moet je hem elke keer weer aanzetten. Ik gebruik maps in combinatie met android auto. Hiervoor had ik een S7 en daar had ik nooit problemen mee met dezelfde apps?

 

Ik heb 2 updates gehad en geinstalleerd toen ik deze gekocht heb. Ik hoop dat iemand hier de tip heeft voor me dat het wel goed werkt.

0 Likes
Oplossing
JokeV
Explorer
Opties

Dan hou ik het daar wel op, ben al blij dat de navigatie nu wel werkt. Bedankt voor het meedenken.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Yes, geen probleem! Je weet me te vinden voor verdere vragen.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
JokeV
Explorer
Opties

Hallo Nick, wellicht heb je ook antwoord voor mij over het feit dat zodra ikandroid auto start in mijn auto dat deze meteen niet storen aanzet. Nou was me dat de vorige keer niet opgevallen en kreeg ik misschien geen berichten maar nu wel. Heb dit getest en zowel inkomende als uitgaande berichten werken dan niet. @Nick 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dat is apart, dit heb ik niet .. Je krijgt dus geen Whatsapp-berichten etc. meer binnen? Start je Android Auto handmatig? Bij mij start dit namelijk op zodra ik de USB-kabel aansluit.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
JokeV
Explorer
Opties

Nee bij start die ook zodra ik de kabel aansluit in de auto. Als ik handmatig zo los van de auto AA opstart gaat die ook meteen naar niet storen. Ik krijg inderdaad niks binnen en als ik via de google assistent iets verzend via whatsapp zegt ze wel verzonden maar er wordt niks verzonden.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Heb je via AA > Instellingen 'Berichtmeldingen weergeven' aanstaan?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik heb het trouwens net nog even getest. Niet storen gaat wél aan, dat klopt. Maar meldingen worden bij mij nog wél weergegeven via Android Auto. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
JokeV
Explorer
Opties

Ik heb berichtmeldingen wel aan staan, heb dit even nagekeken.

Wel vreemd dat ik dan geen brichten ontvang. Had dit voorheen nooit op mijn S7.

Sinds ik de S9 heb is dit veranderd.

 

Ik heb de ook nieuwste versie op mijn telefoon staan van AA en update ook altijd mijn google apps.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Als je nu AA opent en iemand jou een bericht laat sturen, zie je dan in de app géén melding.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
JokeV
Explorer
Opties

Nee ik zie niks op het scherm en hoor ook de melding niet van de app.

Als ik een sms stuur dan kom die wel binnen op het scherm.

 

0 Likes