Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

gear icon X verbinden met oordopjes

(Onderwerp aangemaakt op: 15-02-2017 12:00 PM)
1187 Weergaven
CLGer
First Poster
Opties

Op mijn Samsung ka ik de naam van de gear iconx die staat op Gear IconXR (24D1) niet veranderen in Gear Iconx R (0000), waardoor ik geen verbinding krijg met mijn Gear oordopjes

0 Likes
6 Antwoorden
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hoi CLGer,

Kun je de Gear IconX resetten en daarna opnieuw verbinden? Hoe gaat dat? 

0 Likes
CLGer
First Poster
Opties

Het ligt volgens mij niet aan de Gear x, deze werkt wel op mijn htc met de gear app (na wijziging in 0000). Op mijn Samsung zit standaard ook de gear app, maar is niet te verwijderen, alleen up-date mogelijk, maar krijg standaard te zien bij opstarten: Gear IconX R (24D1), en juist die 24D1 moet gewijzigd worden in 0000, maar dat lukt niet!

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Oké, welk toestel heb je? De Gear IconX is compatibel met apparaten met Android 4.4 KitKat of hoger en minimaal 1,5 GB RAM-geheugen. Kan het hieraan liggen? 

Als ik het goed begrijp, lukt het ook niet om een reset uit te voeren? 

0 Likes
CLGer
First Poster
Opties

Samsung Galaxy S6. Mijn Gear reset ik liever niet aangezien deze het wel doet op mijn HTC toestel met gear app.

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat hij niet op (0000) staat, betekent als het goed is dat hij al gebonden is aan een ander apparaat. Je kunt hem dan verwijderen op dat apparaat, of een reset uitvoeren. Dan staat hij weer op (0000) en is hij open voor verbindingen met nieuwe telefoons. Dat wordt ook aangeraden in de handleiding.

kevin-sig
0 Likes
CLGer
First Poster
Opties

Dank voor de reactie, maar welk apparaat resetten? De IconX werkt namelijk wel via de gear app op mijn HTC . Het probleem is de app op mijn Samsung, dààr krijg ik niet de code (0000) ingevoerd!

Ik vrees bij een reset van de oordopjes (een reset voor het opbergdoosje vind ik niet in d gebruiksaanwijzing) dat dadelijk ook mijn HTC niet meer werkt, en dat is mijn prive mobiel,terwijl die Samsung de werk mobiel is.

0 Likes