Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Overige Smartphones
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Ik heb een samsung Galaxy J7 waarop ik via smart lock o.a. mijn thuisadres als veilig adres heb ingesteld. Maar toch moet ik mijn telefoon telkens... Bekijk bericht
Ik snap deze optie niet : Gegevens Opslaan? Ik weet dat eronder je kan instellen welke apps er onbeperkt data mogen gebruiken maar dat opslaan??
... Bekijk bericht
Ik gebruik nu bijna twee jaar een galaxy S5 de problemen zijn dat deze telefoon barst van de reclame boodschappen, voor het gebruik moet je eerst... Bekijk bericht
Wie kan mij helpen? sinds vandaag de homeknop (startknop) doet niet wat die moet doen. Krijg iedere keer een schermpje waarvan ik moet startoptie... Bekijk bericht
Telefoon gaat niet meer aan. Reset werkt niet. vervangen batterij had geen nut. Telefoon werkte tot gisteravond 15 feb prima. Weet iemand wat er... Bekijk bericht
Mijn Samsung A3 wordt met regelmaat volledig gereset. Er komt dan in beeld dat de telefoon wordt hersteld naar fabrieksinstellingen. Erg onhandig.... Bekijk bericht
Beste allen,
is het toegestaand dat een Nederlandse veilingsite imitatie horloges van Samsung aanbiedt? Ik denk toch dat het niet zou mogen?
... Bekijk bericht
Ik ben een paar dagen geleden mijn gsm verloren. Nu heb ik een nieuw toestel gekocht en probeer mijn oude gegevens te herstellen via de Samsung... Bekijk bericht
Natuurlijk zijn wij erg benieuwd naar jullie meningen en ervaringen. Deel ze met ons, zo kunnen wij
onze toestellen blijven verbeteren!
... Bekijk bericht
Na het niet uitkomen van de Note 7 heb ik in december mijn Note Edge vervangen door een S7.
Nu 2 maanden later heb ik reeds 3 micro ssSD... Bekijk bericht
Ik heb 3 maanden geleden een s7 gekocht en ik zag vandaag een beetje verkleuring op de lader. Eerst dacht ik dat het gewoon vuil was sinds ik het... Bekijk bericht
Kan wel inloggen op pc internet bankieren
Maar op mijn s7edge gaat het bij een rekening wel en bij andere niet.
Inlog naam en wachtwoorden... Bekijk bericht
Sinds een dag of 4 wilt mijn toestel (Edge S7) niet meer 'snel opladen'. Ik heb gister een nieuwe oplader gekocht, volgens de winkel lag... Bekijk bericht
Sinds een dag of 4 wilt mijn toestel niet meer 'snel opladen'. Ik heb gister een nieuwe oplader gekocht, volgens de winkel lag het daar... Bekijk bericht
Vorige week gekocht onze eerste tablet een Samsung Galaxy Tab S2 9,7" 4G/LTE (2016) dat is dus de SM-T819
Maar flash filmpjes kijken dat... Bekijk bericht
na terug zetten naar fabrieksinstelling van Tablet SM-T230 is er een hinderlijk pictogram verschenen wt niet is te verwijderen maar ik kan het... Bekijk bericht
Op mijn Samsung ka ik de naam van de gear iconx die staat op Gear IconXR (24D1) niet veranderen in Gear Iconx R (0000), waardoor ik geen verbinding... Bekijk bericht
Hallo,
Net een nieuwe S5 met 6.01 gekocht en nu wil ik met Samsung Smart Switch de data backuppen naar de samsung laptop met windows 10 en... Bekijk bericht