Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Overige Smartphones
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Ik heb sinds juli 2016 een s7 edge en kom er sinds kort achter dat er een scheur in zit terwijl dat samsung beweerd dat dit oersterk glas is en... Bekijk bericht
Mijn Galaxy S7 is op eenof andere manier op gesplitste weergave terecht gekomen. Bijzonder irritant want alles wordt zonder aanraking op scherm... Bekijk bericht
Mijn gear S2 geeft geen berichten van WhatsApp door sinds ik ben overgestapt van een Galaxy S5 naar een Galaxy S7.
Enig idee wat dat kan... Bekijk bericht
Ik heb de Gear Fit2 nu een half jaartje in bezit maar het bandje is nu al kapot.
De sluitingsclip laat los van het bandje. Dus niet de sluiting... Bekijk bericht
Mijn SD kaart van mijn S7 edge is gecrasht en ik had helaas geen back up van mijn fotos op mijn pc. Nu blijkt dat er een kleine 1000 fotos in de... Bekijk bericht
Mijn tweedehands toestel dat ik zojuist gekocht hebt, heb ik op verschillende sites bekeken of hij niet gestolen was.
Hij komt als niet... Bekijk bericht
L.s.,
Probleem 1. Voorheen had ik een button beschikbaar om bij door mij gemaakte video's direct door te gaan naar bewerken via video... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb nu een langere tijd de galaxy tab pro. (volgens mij uit 2014).
Sinds een jaar/1,5 jaar is de batterij erg slecht. Wanneer ik... Bekijk bericht
Ik heb sinds vandaag een nieuwe tablet. Een Samsung tab A6.
Ik heb twee gebruikers account aangemaakt. Bij de hoofd gebruiker werkt een bepaalde... Bekijk bericht
Hallo,
Ik wil graag mijn samsung galaxy s6 terugsturen vanwege de batterij, omdat die snel leeg gaat.
Maar ik weet niet hoe, kan iemand mij... Bekijk bericht
Geachte lezer !
Ik zit met een moreel probleem.
Sinds dat de Samsung S7 Edge uit is kijk ik uit na dit model.
Tot aankoop is het nog niet... Bekijk bericht
Hij blijft maar de fout code 43 aan geven, Microsoft stuurt me naar Samsung en weer andersom, ik word daar een beetje moedeloos van.
Microsoft... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Ik ben denk ik een van de trouwste klanten van Samsung. Ik heb bijna alle series van Samsung gehad. Echter is mijn S7 edge... Bekijk bericht
Hoi iedereen.
Ik heb dit probleem eigenlijk al sinds ik mijn nieuwe Galaxy S7 edge heb. Wanneer ik hem verbind met mijn computer via de... Bekijk bericht
Hallo.
Ik wil mijn s7 edge clear view cover aanbieden ter reparatie aan Samsung. De helpdeskmedewerker zei dat het mogelijk was om het bij je... Bekijk bericht
Het probleem doet zich voor op mijn Samsung Smartphone J510FN met Android 6.0.1
Het betreft betalingen met de ING App.
Als ik, na het invoeren... Bekijk bericht