op 21-02-2017 11:06 AM
Mijn gear S2 geeft geen berichten van WhatsApp door sinds ik ben overgestapt van een Galaxy S5 naar een Galaxy S7.
Enig idee wat dat kan zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-02-2017 09:12 AM
Gisteravond begon hij het spontaan weer te doen. Wellicht heeft het leegmaken van de cache data partitie toch geholpen.
op 22-02-2017 03:43 PM
Hi rvb!
Welkom op de Community!
Wat heb je zelf al geprobeert om het weer werkend te krijgen? Of heb je nooit meldingen kunnen ontvangen vanuit Whatsapp? Zorg ervoor dat de meldingen in ieder geval goed staan ingevuld: Meldingen beheren
Ik hoor graag wat je bevindingen zijn. 👍
op 22-02-2017 04:52 PM
Ik had eerst een Samsung S5 en daar werkte het perfect. Recent ben ik overgestapt op een Samsung S7 en het werkte in het begin wel maar is ineens gestopt. Ik heb het horloge ge-reset maar dat hielp niet.
Heb samsung gear opnieuw geinstalleerd. Als laatste heb ik de cache partitie leeggegooid. Dit alles mocht niet baten. Ik krijg wel notificaties van email, google en andere applicaties. Alleen whatsapp doet het niet.
Ik heb oom een samsung 2 neo die ik bij het sporten gebruik. daar wekt het ook niet op. Die heb ik alleen later toegevoegd dus weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben.
op 23-02-2017 09:12 AM
Gisteravond begon hij het spontaan weer te doen. Wellicht heeft het leegmaken van de cache data partitie toch geholpen.