16-12-2019 12:15 PM - bewerkt 16-12-2019 12:21 PM
Ik heb gezien dat hier meer topics over zijn, echter geeft geen van de topics ECHT een oplossing.
Zo nu en dan en soms vaker, soms een tijd niet, als je dan iets opent, maakt niet uit wat, dan na een paar tellen, soms na 1 seconde, soms pas na 5 seconden, gaat het beeld terug naar het startscherm (alsof je home indrukt)
Ik heb inmiddels al van alles geprobeerd vanuit die topics die hierover gaan, maar er lijkt geen echte oplossing te zijn. Ik heb hem NIET naar fabrieksinstellingen teruggezet, omdat ik gelezen heb dat dit ook niet de oplossing is en dat geeft veel gedoe met dus blijkbaar hoogst waarschijnlijk nul resultaat.
Als ik heel veel apps "gedwongen" stop, dan lijkt het opgelost te zijn, maar het blijkt dus geen specifieke app te zijn die het probleem veroorzaakt. Het lijkt erop dat er een heel ander probleem gaande is. aangezien dit probleem bij verschillende samsung telefoons voorkomt, ligt het ook niet specifiek aan mijn telefoon (of type)
De eerste keer proberen had ik allerlei multimedia apps afgesloten, zoals whatsapp, mijn kpn, facebook, e.d. Toen leek het even opgelost, maar ja hoor na een paar dagen komt het probleem gewoon weer terug, en als ik dan dezelfde apps "gedwongen stop" dan is het probleem niet verholpen.
Een ander keer had ik het probleem schijnbaar opgelost door simpelweg apparaatonderhoud uit te voeren, maar ook dat is niet altijd de oplossing.
Het lijkt een heel random probleem te zijn die toch ergens een oorzaak moet hebben. En de laatste tijd komt het probleem wel vaker voor. Er zijn intussen al diverse software updates geweest, maar het probleem blijft bestaan. Ik ben me ten einde raad inmiddels, heb geen idee wat ik nu moet doen om echt van dit probleem af te komen, zoals ik al zei, het lijkt niet 1 specifieke app te zijn, maar misschien zijn al die eerdere probeersels helemaal geen oplossing geweest, maar was het probleem gewoon toevallig even tijdelijk weer weg, omdat dit probleem ook telkens na verloop van tijd, meestal wel binnen 24 uur, ineens weg blijkt te zijn, om vervolgens compleet random, soms na een dag, soms na een week, soms pas na een paar weken weer terug te zijn.
Ben heel benieuwd wat ik nou eens echt kan proberen om dit probleem op te lossen.
P.S. Ik heb niks van ziggo op mijn telefoon staan.
op 17-12-2019 02:33 PM
Hi @sterredag,
Het is lastig te zeggen waardoor dit wordt veroorzaakt. Vooral omdat het niet altijd voorkomt. Ervaar je dit ook in de Veilige Modus?
op 17-12-2019 05:26 PM
Nee dan niet
op 18-12-2019 09:16 AM
op 18-12-2019 10:03 AM
Dat is niet de oplossing, als er hele toetselresets worden gedaan en het probleem gewoon blijft.
op 18-12-2019 11:10 AM
op 18-12-2019 09:38 PM
Mijn toestel is al eens gereset, en heb daar alleen de belangrijke apps op gehad (standaard apps en ABN bankieren bijvoorbeeld) ook toen kwam dat probleem terug.
op 19-12-2019 10:43 AM