Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A3 2017 tikkend geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2017 11:36 PM)
4329 Weergaven
Embi
First Poster
Opties

Beste Samsung,

Ik ben denk ik een van de trouwste klanten van Samsung. Ik heb bijna alle series van Samsung gehad. Echter is mijn S7 edge gestolen en was ik hierdoor genoodzaakt een wat goedkopere telefoon te kopen. Vanaf dag één was ik weg van de nieuwste A serie. Woensdag 15 februari jl. heb ik de A3 2017 aangeschaft en ik ben hier tot nu toe super tevreden mee. Alleen ben ik er vandaag achter gekomen dat als ik mijn telefoon schud, ik het idee heb dat er iets los zit. Ook als ik de camera of snapchat wil openen is er een klikkend geluid te horen. Via dit bericht wil ik erachter komen of dit normaal is... Ik hoop graag iets van u te horen. 

Met vriendelijke groet,

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Embi,

Welkom op de Community! Wat fijn om zo'n trouwe Samsungklant in ons midden te hebben :smileyvery-happy:

Dat tikkende geluid is normaal gedrag, iedere telefoon met een OBS (Optische Beeld Stabilisator) en zelfs in zekere mate auto-focus tikt als je de telefoon schudt. Bij sommige telefoons is het wat duidelijker te horen dan bij de andere. Zo is het bij mijn S6 Edge veel duidelijker te horen dan bij mijn S7 Edge, maar het is aanwezig bij beide toestellen. Omdat het met de camera te maken heeft kun je soms ook een klik horen bij het openen van de camera of een app die de camera gebruikt (zoals Snapchat). Waarschijnlijk is wanneer de camera eenmaal geopend is het tikkende geluid bij het schudden minder of zelfs helemaal weg. Niks om je zorgen over te maken.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Embi,

Welkom op de Community! Wat fijn om zo'n trouwe Samsungklant in ons midden te hebben :smileyvery-happy:

Dat tikkende geluid is normaal gedrag, iedere telefoon met een OBS (Optische Beeld Stabilisator) en zelfs in zekere mate auto-focus tikt als je de telefoon schudt. Bij sommige telefoons is het wat duidelijker te horen dan bij de andere. Zo is het bij mijn S6 Edge veel duidelijker te horen dan bij mijn S7 Edge, maar het is aanwezig bij beide toestellen. Omdat het met de camera te maken heeft kun je soms ook een klik horen bij het openen van de camera of een app die de camera gebruikt (zoals Snapchat). Waarschijnlijk is wanneer de camera eenmaal geopend is het tikkende geluid bij het schudden minder of zelfs helemaal weg. Niks om je zorgen over te maken.

kevin-sig
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Gegroet Samsung fans!

Heb je wat aan het antwoord van Kevin gehad Embi? We hebben hier ook een bericht over op onze website: Camera Lens Barrel

Het geluid dat je hoort kan dus per model verschillen, en kan verder geen kwaad! 😉👍

rsz-846676