Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch Stappenteller werkt slecht

(Onderwerp aangemaakt op: 08-09-2018 03:16 PM)
12901 Weergaven
Maartenhaas
Explorer
Opties

Gister mijn Galaxy Watch ontvangen en wat mij opvalt is dat hij slecht stappen registreert vergeleken met andere devices.

Online lees ik ook van andere mensen die hier problemen mee hebben. Binnen de Nederlandse community ook mensen die hier last van? Iemand een oplossing? Resetten en automatische detectie deactiveren heeft voor mij niet geholpen.

Voor de rest een top horloge!

91 Antwoorden
MaPe71
Student
Opties
Thanks Pjotter lijkt voor het moment weer te werken.
Roy0407
Student
Opties

Hier nog niks veranderd, ook niet na de update. Mijn telefoon geeft nog steeds het dubbele aantal stappen aan. 

0 Likes
Maartenhaas
Explorer
Opties

Hier blijft het probleem ook, minder dan eerst wel te verstaan maar het blijft dat het horloge bij lange na niet alle stappen juist registreert.

Hopelijk volgt er snel weer een patch...

0 Likes
Pjotter
Journeyman
Opties

De software-update heeft bij mij ook geen verbetering opgeleverd wat betreft het tellen van de stappen. Jammer van een verder geweldig horloge. Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om een correct werkende stappenteller te realiseren.

0 Likes
Jolly1965
Apprentice
Opties

Hoi

Mij is dat ook opgevallen dat deze slecht werkt en ben via Messenger aan t chatten hierover.  Heb hem ook moeten resetten. Kijken of t werkt.  Maar betwijfel het. Zonde hoor. Had eerst de fitbit die dat ook niet goed deed en dacht dan neem ik een wat duurdere. Maar nee hoor. 

Was nu aan t kijken hoe hij ze berekend en kwam deze melding tegen.

Pjotter
Journeyman
Opties

Hoi Jolly1965, Ik ben benieuwd naar hun reactie.

0 Likes
Joy1989
First Poster
Opties

Beste, ik heb mijn watch van dinsdag mijn vorige was een sport watch van Garmin en als ik daar de stappen mee vergelijk scheelt het zekers wel meer dan 4000 stappen dat ik minder heb verzet en ik heb een job waar ik veel stappen verzet maar het zijn ieder keer korte afstanden en als het maar begin op te tellen aan 20 stappen en als ik er 10 ieder keer verzet dan worden ze niet mee geteld en verlies ik deze .het moet begin tellen van de eerste stap dat je zet ! Dus is het wel een probleem en ben ik niet tevreden . Hopelijk word het opgelost zo rap mogelijk dank u

0 Likes
Bananeman
First Poster
Opties

Bij werkt hij gewoon niet.. Wel via mijn smartphone. Slaapritme houd hij ook niet meer bij.. Nog eens resetten?

0 Likes
Dwang
Journeyman
Opties
Bij werkt hij ook niet meer.
Eerst nog opnieuw opgestart.
Toen deed hij het 37 stappen.
Na totale reset doet hij het nog niet.
0 Likes
Maartenhaas
Explorer
Opties

Voor mij blijft het probleem twee settings verder ook nog steeds bestaan. Hopelijk komt Samsung snel met een oplossing.

0 Likes