op 17-09-2017 04:15 PM - laatst bewerkt op 19-09-2017 04:16 PM door BruceH
Hi, ik wil graag voor mijn Samsung galaxy note 8 een draadloze oplader kopen, maar kan je die ook gebruiken met je (led)cover er omheen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-09-2017 04:55 PM
op 17-09-2017 06:08 PM
op 17-09-2017 06:13 PM
op 26-09-2017 06:37 PM
Hoi nant heb je inmiddels al een draadloze oplader gekocht? Zo ja welke? Ik zou er ook graag een aanschaffen voor mn note.
Groetjes Cynthia
op 27-09-2017 04:26 PM
op 04-11-2017 10:13 AM
Hallo, ik heb de Note 8 inclusief de clear view standing cover met de draadloze oplader die geschikt is voor de s8 en s8+, maar ik heb problemen met het opladen.
Het laden wordt met dit hoesje ook onderbroken, het is al vaker voorgekomen dat ineens het lampje van het laadstatioj niet meer brandde, maar het toestel pas op 30% batterijpercentage opgeladen. Wat kan ik doen om dit te verbeteren?
op 04-11-2017 10:21 AM
Hey Birgit,
Dat lijkt een probleem te zijn met de stroomtoevoer naar de oplader toe of met het herkennen van de telefoon die erop staat. Het lampje hoort namelijk blauw te branden bij het opladen, groen te branden als de accu vol is en blauw te knipperen bij een probleem. Of de lader krijgt dus niet genoeg stroom en is uitgeschakeld, of de lader denkt dat de telefoon er niet meer op staat.
Zorg ervoor dat de telefoon in het midden van de lader staat of ligt. Zorg er verder voor dat er geen kink in de kabel zit en dat de kabel goed is aangesloten op zowel de oplader als in de adapter. Probeer eens de adapter rechtstreeks op het stopcontact aan te sluiten (dus geen verlengsnoeren ertussen) en de kabel zonder bochten op een vlak oppervlak leggen om het een en ander uit te sluiten.
Ik hoor graag wat je bevinding zijn als je dit geprobeerd hebt.
op 06-11-2017 06:20 AM
Hallo Kevin,
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb de draadloze lader altijd gebruikt met de orginele Samsung kabel enzo, en ik heb het nu getest zonder kabel ertussen, maar alsnog heb in dezelfde problemen. Het lijkt er voor mij op dat het toch lastig is om contact te maken door de clear view cover. Misschien komt dit door de dubbele achterkant die dit hoesje heeft? Het lijkt mij alleen niet handig om hem "uitgeklapt" op te moesten laden.
Groetjes,
Birgit
op 06-11-2017 04:21 PM
Hi @Birgit1,
even voor de duidelijkheid, je hebt de Clear View Standing cover en niet de 'Beschermende Standing Cover' right? Bij die laatste dien je hem namelijk te verwijderen voordat je draadloos gaat opladen.
Ik neem aan dat het zonder de cover wel naar behoren werkt?