Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy j5 - bluetooth low energy

(Onderwerp aangemaakt op: 04-02-2017 01:43 PM)
1086 Weergaven
Nemain
Apprentice
Opties

Hi,

Ik ben op zoek naar een telefon met android 6 en bluetooth low energy.

Nu heb ik de galaxy j5 op het oog.

Ik kan zien dat het android 6 is, maar ik kom er niet uit of het ook bluetooth low energy heeft.

Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven?

Alvast bedankt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Nemain,

Wat gaaf dat je oog op de Galaxy J5 is gevallen!

De Galaxy J5 maakt gebruik van Bluetooth v4.1. Vanaf versie 4.0 zit Bluetooth Low Energy standaard in de specificaties. Kortom, de Galaxy J5 heeft Bluetooth Low Energy. Hier kun je allle specificaties vinden: http://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-j5-2016-j510fn/SM-J510FZDNPHN/#. Dit is de link naar de 2016 editie, de geüpgraded versie van de eerste Galaxy J5.

Is er nog iets wat je wilt weten over de telefoon? :smileyvery-happy:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Nemain,

Wat gaaf dat je oog op de Galaxy J5 is gevallen!

De Galaxy J5 maakt gebruik van Bluetooth v4.1. Vanaf versie 4.0 zit Bluetooth Low Energy standaard in de specificaties. Kortom, de Galaxy J5 heeft Bluetooth Low Energy. Hier kun je allle specificaties vinden: http://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-j5-2016-j510fn/SM-J510FZDNPHN/#. Dit is de link naar de 2016 editie, de geüpgraded versie van de eerste Galaxy J5.

Is er nog iets wat je wilt weten over de telefoon? :smileyvery-happy:

kevin-sig
0 Likes
Nemain
Apprentice
Opties

Hi Kevin,

Bedankt voor je duidelijke uitleg.

Ik ben niet zo thuis in telefoons, dus heb ik nog een vraag.

Als ik mijn huidige sim-kaart in de J5 zou plaatsen, dan behoud ik toch mijn zelfde nummer?

Groetjes,

Nemain

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Nemain,

Dat klopt, je behoudt hetzelfde nummer. De J5 heeft een slot voor een micro simkaart. Als je nog geen micro simkaart hebt, moet je deze wel eerst aanvragen bij je provider voordat je hem in de J5 kunt doen. Bij de meeste providers kun je gewoon langsgaan in een van hun winkels en geven ze je een kaartje mee, anders sturen ze er meestal binnen een dag een op - gewoon met nummerbehoud.

Weet je of je al een micro simkaart hebt? Anders kan ik het ook even voor je opzoeken als ik weet welke telefoon je nu hebt - dat scheelt in het uitzoeken :winking-face:

kevin-sig
0 Likes
Nemain
Apprentice
Opties

Hi Kevin,

Bedankt voor je snelle antwoorden.

Ik heb op dit moment een huawei  ascend y300.

De sim-kaart is van kpn.

Groetjes,

Nemain

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

De Huawei Ascend Y300 heeft nog een gewone simkaart. Simkaarten van KPN komen tegenwoordig met een drie-in-een adapter die je heel makkelijk zelf omzet naar micro sim, dus als je voor de J5 gaat kun je hem misschien zelf een maatje kleiner maken en anders is een nieuwe simkaart zo aangevraagd via KPN. 

kevin-sig
0 Likes
Nemain
Apprentice
Opties
Hartelijk bedankt voor alle informatie.
Het is mij nu allemaal duidelijk.
Groetjes,
Nemain
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi Nemain,

Fijn dat Kevin jou heeft geholpen! Je kunt zijn antwoord als oplossing accepteren :smiling-face:

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes