op 04-02-2017 09:32 AM
Hallo allemaal.
Ik heb sinds deze week een probleem met mijn galaxy s4.
Als ik een nummer intoets, dan hoor ik niet dat de telefoon overgaat. Van diegene die ik bel gaat wel de telefoon over, maar vervolgens hoort hij of zij niets.
Als ik gebeld wordt, gaat wel de telefoon over maar als ik hem opneem hoor ik ook niets.
Internet doet het gewoon.
Wie kan mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-02-2017 09:35 AM
ondertussen mijn toestel in de fabrieksstand terug gezet en nu doet hij het weer
op 04-02-2017 09:35 AM
ondertussen mijn toestel in de fabrieksstand terug gezet en nu doet hij het weer
op 04-02-2017 03:15 PM
op 17-02-2017 12:35 PM
Beste Kevin, ik heb hetzelfde probleem, reeds terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dit helpt niet.
Het vreemde is dat ik wel gewoon via whatsapp kan bellen en dat de ander mij dan wel hoort en ik diegene ook.
Ook heb ik al een nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan maar dit mocht niet baten.
Ik hoop dat je mij hiermee kan helpen.
Met vriendelijke groet
Raymond van Velthoven
op 20-02-2017 01:10 PM
Hey Rayvelt!
Welkom op de Community.
Als ik het goed begrijp werkt je microfoon dus wel gewoon en bellen via WhatsApp gaat wel. Karin hierboven heeft een reset geprobeerd waarna het probleem is opgelost, kan je dit eens proberen: Reset http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1068714 & stappen voor het maken van een back-up: Back-up maken met Smart Switch
Laat je even weten hoe het bellen nu gaat?