Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen Bluetooth meer sedert update - Samsung Galaxy J3 2017

(Onderwerp aangemaakt op: 09-10-2020 10:17 AM)
406 Weergaven
C_VAN_DEN_BOSSCHE
Apprentice
Opties

Sedert eergisteren is het niet meer mogelijk Bluetooth aan te zetten. Als ik dit probeer, krijg ik steeds de melding "App sluiten en Info app". Het Bluetooth vakje blijft grijs. Ook via de Instellingen lukt het niet: de schuifbalk blijft grijs. Ik heb al een aantal keren de telefoon uit- en aangezet en ook opnieuw opgestart, maar de fout blijft. Ik ben een leek op dit vlak, ik durf dus niet aan andere instellingen te prutsen (wel een reset van de internetinstellingen zonder resultaat). Zou het kunnen dat dit te maken heeft met de laatste update van 28/09? Ik zie in mijn Google-instellingen staan: "Blootstellingsmeldingen voor COVID-19 - Uit". Ik heb de Corona-app niet gedownload. En sedertdien loopt de batterij snel leeg. Alvast bedankt.

0 Likes
6 Antwoorden
GianniZ95
Voyager
Opties
De uiterste oplossing is om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen... Maak daarvoor wel eerst een back-up op je SD-kaart via Samsung Smart Switch.
Als dat niet werkt, zou je nog met Samsung kunnen chatten via Facebook Messenger...

Ten slotte, als niets werkt, even een foutrapport naar Samsung verzenden en hopen dat het is hersteld met de volgende update...
0 Likes
C_VAN_DEN_BOSSCHE
Apprentice
Opties

Bedankt voor je reactie!

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Voordat je hem reset kun je eerst kijken of het ook in veilige modus gebeurd want het kan best zijn dat het word veroorzaakt door iets kleins wat makkelijk op te lossen is.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
gkpaz
First Poster
Opties
je bluetooth opzoeken in je menu, dan apps, bluetooth. Dan geforceerd stoppen. alle updates en download binnen die instellingen waar je bent wissen. en dan opnieuw opstarten. let me know
0 Likes
gkpaz
First Poster
Opties
wel weer aanzetten na het wissen natuurlijk
0 Likes
C_VAN_DEN_BOSSCHE
Apprentice
Opties

Bedankt voor de suggestie, maar gaat niet. Het is niet mogelijk binnen de bluetooth app iets te wijzigen. Enkel geforceerd stoppen. Verder niets. Samsung raadt aan een Samsung Service Center te raadplegen.

0 Likes