Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Email

(Onderwerp aangemaakt op: 18-07-2023 10:23 AM)
670 Weergaven
zonneveld
Pioneer
Opties
Ik kan pdf bestanden in mijn email niet meer openen. Outlook. Wel op laptop
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
zonneveld
Pioneer
Opties
Heb adobe reader geïnstalleerd. Ook een update van de telefoon gedaan. Vandaag 2 emails met bijlage kunnen openen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @zonneveld, goedemorgen.


Goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze verder ook up-2-date? Welke app gebruik je op je telefoon voor het openen van PDF bestanden? Wat voor melding krijg je te zien als je een PDF-bestand wilt openen?

 

Groeten,

Martijn

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
zonneveld
Pioneer
Opties
Hoi Martijn, ik kan beter een keer langs komen. Ik moet ook updaten. Durf het niet. Wat leuk dat jij reageert.
Er staat, je hebt geen app om dit bestand te openen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? Waarom durf je de telefoon niet bij te werken met de laatste update? Voor het openen van een PDF bestand heb je een app nodig, de meest bekende hierin is van Adobe (Acrobat reader)

 

Wij hebben ook de mogelijkheid om met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
zonneveld
Pioneer
Opties
Heb adobe reader geïnstalleerd. Ook een update van de telefoon gedaan. Vandaag 2 emails met bijlage kunnen openen