op 07-11-2024 01:35 PM - laatst bewerkt op 08-11-2024 12:50 PM door Ajay-A
Mijn probleem is dat na invoeren van de pincode de knop OK niet aan gaat. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-11-2024 12:53 PM
Hallo @neverapple,
Bedankt voor jouw bericht. Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.
Met groet,
Ajay
op 08-11-2024 04:05 PM
Bedankt Ajay-A. Probleem is dat ik niet kan afsluiten/opnieuw starten. Ik kan niet op de knop OK drukken, die blijft grijs. Hoe kom ik op het Recoverymenu?
op 08-11-2024 04:14 PM
Bedankt voor jouw reactie neverapple,
Wanneer het toestel aanstaat en het drukken op de knoppen Volume omhoog en Aan/uit geen menu krijgt om het toestel af te sluiten kan je proberen eerst het toestel leeg te laten lopen om het daarna op te laden. Dat is misschien wel een lange methode maar het kan werken. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 08-11-2024 04:39 PM
Nee, heb ik al geprobeerd. Ga de batterij eruit halen zodra de telefoon leeg is en laat je weten of dat helpt. Ik kan dus helemaal niets omdat de telefoon weigert om de knop OK aan te zetten na invullen van de pincode.
op 09-11-2024 11:18 AM
Ik was vergeten dat dit toestel niet open kan dus batterij eruit halen is onmogelijk. Ik ga nog 1 keer helemaal opladen. De knoppen volume omhoog/omlaag heeft ook geen zin. Hij vraagt steeds om de code in te vullen maar de knop OK gaat niet aan. Hopelijk is nu het probleem wel duidelijk. Ik kan dus helemaal niets doen omdat ik niet op OK kan drukken.
op 11-11-2024 11:35 AM
100% opgeladen maar de telefoon blijft bij alles vragen om de pincode. Ik moet dus wel naar de samsung om te laten repareren.
op 11-11-2024 11:51 AM
op 11-11-2024 12:56 PM
Zie boven, het lukt niet.
op 12-11-2024 10:11 AM
Hallo @neverapple,
We raden dan aan om naar de Service Center te gaan. Volgens onze voorwaarden wordt jouw toestel gereset, maar in sommige gevallen kan mijn collega in de winkel besluiten om een uitzondering te maken als het kan. Wanneer ze in de winkel besluiten de software er opnieuw op te zetten dan wordt sowieso een reset uitgevoerd. Zie de onderstaande link voor locaties en om een afspraak te maken.
Met groet,
Ajay