Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten bewerken galaxy J5 Duos

(Onderwerp aangemaakt op: 25-12-2016 11:05 AM)
789 Weergaven
Jaap50
Apprentice
Opties

Ik ben nu sins een half jaar in het bezit van een Galaxy J5 Duos J510 Black en ik ben erachter gekomen dat ik mijn caontacten niet kan bewerken (weet niet of dit al vanaf de aankoop zo was)

Als ik naar contacten ga dan dan klick ik op bewerken de button veranderd iets van kleur en vervolgens gebeurd er niets.

Ik heb ook al een SIM kaart uitgeschakeld of opnieuw een backup geladen maar het heeft geen resultaat.

Herkend iemand dit probleem? Zoja wat kan ik er aan doen?

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jaap50
Apprentice
Opties

Inmiddels ben ik achter het probleem gekomen n.a.v. een reset naar de fabrieksinstellingen. Na het terugzetten van de backup wilde ik een contactbewerken en daarbij werd om een code gevraagd. En die code was van de App "IBM Verse"

Dit is de travelerversie  van IBM Lotus Notus. Betreffende App verwijderd en alles functioneerd goed. Rest mij nog uit te zoeken of ik de invloed van "IBM Verse" kan uitschakelen voor de contacten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Jaap, wat apart dat je deze niet kunt aanpassen .. Als je kijkt op welk systeem de contact zijn opgeslagen, welk icoon zie je dan staan? Dit kan een groot verschil maken namelijk. Verder houd je de contacten ingedrukt en druk je dan op bewerken of bewerk je het via het menu rechtsboven? 

 

Ik hoor 't wel! 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Jaap50
Apprentice
Opties

Bedankt voor je antwoord.

Contacten bewrken doe ik via het menu rechtboven vanwege de problemen ben ik de verschillende mogelijkheden nagegaan. Betreft de opslag van contacten het vreemde hier is dat dit niet wordt weergegeven. Als ik een test contact aanmaak dan wordt er ook niet gevraagd waar deze op te slaan. Wellicht moet ik ze op een andere locatie opslaan, maar hoe?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Ik weet niet zeker of dit hetzelfde is voor Duos apparaten (we hebben er namelijk in de Benelux erg weinig), maar als je een contact aanmaakt zie je helemaal bovenaan Sim, Apparaat of Samsung- Google-account. Laat me weten hoe dit er voor jou uitziet, misschien met een screenshot?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Jaap50
Apprentice
Opties

Dag Nick,

Ik heb linksboven een pulldown menu met "apparaat", sim "Jaap",  sim "ESN",
"Google" en "Samsung account" mijn contacten staan op "apparaat"
Ik heb een contact "test " aangemaakt op sim "Jaap" en
vervolgens geprobeerd om deze te bewerken echter dit lukte niet.
Ik zie bij contact "test"ook een icoontje dat bij sim "Jaap" hoort en dat
heb ik bij de andere contacten niet.

0 Likes
Oplossing
Jaap50
Apprentice
Opties

Inmiddels ben ik achter het probleem gekomen n.a.v. een reset naar de fabrieksinstellingen. Na het terugzetten van de backup wilde ik een contactbewerken en daarbij werd om een code gevraagd. En die code was van de App "IBM Verse"

Dit is de travelerversie  van IBM Lotus Notus. Betreffende App verwijderd en alles functioneerd goed. Rest mij nog uit te zoeken of ik de invloed van "IBM Verse" kan uitschakelen voor de contacten.

0 Likes