Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cache wissen

(Onderwerp aangemaakt op: 27-08-2017 11:16 AM)
6411 Weergaven
Jan
Helping Hand
Opties

Ik heb een vraag m.b.t. het cache geheugen wissen. 

De "moeilijke" weg ken ik en heb ik ook regelmatig uitgevoerd. Zie hieronder.

1. Turn off the device.
2. Press and hold the following three buttons at the same time: Volume Up key, Home key, and Power key.
3. When the phone vibrates, release the Power key but continue to press and hold the Volume Up key and the Home key.
4. When the Android System Recovery screen appears, release the Volume Up and Home keys.
5. Press the Volume Down key to highlight "wipe cache partition".
6. Press the Power key to select.
7. When the wipe cache partition is complete, "Reboot system now" is highlighted.
8. Press the Power key to restart the device.

Maar nu is er onder "instellingen" een functie "Apparaatonderhoud".

Wanneer ik daar op de icoon "geheugen" druk en vervolgens op "opschonen" wordt dan daarmee mijn cache geheugen ook gewist?

Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Groeten,

Jan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Jan, dat is een goede vraag! Dit is eigenlijk te vergelijken met een hard reset (knoppencombinatie) en soft reset (instellingen). Om de cache van de gehele software te wissen, zal dat via de knoppencombinatie kunnen. Om de cache van apps te legen, zul je dat via Apparaatonderhoud kunnen doen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Jan, dat is een goede vraag! Dit is eigenlijk te vergelijken met een hard reset (knoppencombinatie) en soft reset (instellingen). Om de cache van de gehele software te wissen, zal dat via de knoppencombinatie kunnen. Om de cache van apps te legen, zul je dat via Apparaatonderhoud kunnen doen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes