Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bug in Samsung M31

(Onderwerp aangemaakt op: 15-04-2022 11:37 AM)
469 Weergaven
knarf551
Journeyman
Opties
Hi, mijn samsung reset zich zelf als telefoon in gebruik is of als ik een app open bijvoorbeeld een navigatie app. Dit komt zeker 3 keer in de maand voor.
Weet iemand of er hier een oplossing voor is. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @knarf551, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk fijn als je zelf de weg aan het zoeken bent en je telefoon raakt zelf de weg kwijt. Je geeft aan je telefoon nog niet zo lang geleden terug te hebben gezet naar de fabrieksinstellingen, heb je hierbij ook een back-up teruggezet? 

Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? En je apps ook? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Stuur even een foutrapport via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.
Dan kunnen de ontwikkelaars ernaar kijken en indien nodig een update uitbrengen.

Ik zou ook even een fabrieksherstel doen als dit blijft gebeuren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
knarf551
Journeyman
Opties
Hi Patrick,

Fabrieksherstel twee maanden geleden nog uitgevoerd, maar zonder enig resultaat.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan is wachten op een update de beste keuze.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
knarf551
Journeyman
Opties
Hi Patrick, in ieder geval bedankt voor de feedback!!
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @knarf551, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk fijn als je zelf de weg aan het zoeken bent en je telefoon raakt zelf de weg kwijt. Je geeft aan je telefoon nog niet zo lang geleden terug te hebben gezet naar de fabrieksinstellingen, heb je hierbij ook een back-up teruggezet? 

Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? En je apps ook? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
knarf551
Journeyman
Opties
Probleem is opgelost na laatste update!!!