Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

telefoon start steeds opnieuw op

(Onderwerp aangemaakt op: 12-01-2022 04:10 PM)
5750 Weergaven
Monique119
Journeyman
Opties

Al lange tijd start mijn telefoon Samsung A51 opnieuw op. Geheel uit het niets. Dit komt steeds vaker voor. Ook al met Samsung gechat, maar hier kwamen ze niet verder dan een soft reset. Dit heeft niet geholpen. Wel op het internet gelezen dat dit een bug kan zijn bij dit model. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? 

18 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je de laatste updates geïnstalleerd?
Heb je al een fabrieksherstel gedaan?
Heb je al een foutrapport verstuurd via Samsung Members?

Als je dat allemaal al hebt gedaan en het niet heeft geholpen is een reparatie de volgende stap.

https://bit.ly/2jwV3SJ
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Monique119
Journeyman
Opties

Hallo Patrick, laatste update is geïnstalleerd. Ik heb nog geen fabrieksherstel gedaan. Dat wil ik pas doen als laatste doen. Wil graag eerst iets meer info hebben. Nee, ik heb nog foutrapport verstuurd. Graag zou ik wel willen weten hoe en waar ik dit moet doen?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
In de Samsung Members app. Klik onderaan op ondersteuning en dan zie je het vanzelf. Je krijgt de optie om je log gegevens mee te sturen zodat de ontwikkelaars ernaar kunnen kijken en het kunnen fixen met een update.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Pietkorf1
Explorer
Opties
Controleer ook even bij je batterij instellingen Hier is een optie terug te vinden om je telefoon automatisch opnieuw te laten opstarten standaard staat hij volgens mij op 3 uur 's nachts maar je kunt dat instellen elke dag bijvoorbeeld om 3 uur 's middags of 12 uur wat je wilt Misschien staat daar ergens iets niet goed
0 Likes
Monique119
Journeyman
Opties
Hallo Piet, helaas kan ik deze optie niet terugvinden...
0 Likes
Monique119
Journeyman
Opties
Hallo Patrick, ik heb het rapport verzonden. Weet je ook hoelang het duurt voordat je antwoord krijgt?
0 Likes
Pietkorf1
Explorer
Opties
Instellingen, dan batterij en apparaat onderhoud, dan rechtsboven op de 3 puntjes klikken dan krijg je optie menu daar staat de mogelijkheid om de telefoon volgens schema op te laten starten succes
0 Likes
Pietkorf1
Explorer
Opties
Die optie vind je onder automatische instellingen in het menu wat ik je net vertelde
0 Likes
Monique119
Journeyman
Opties
Hallo Piet, dankjewel. Gevonden, de instelling stond juist...
0 Likes