op 03-09-2019 10:25 AM
Goede morgen,
Ik heb sinds een kleine weken de A50. Ik heb echter problemen met de bluetoothverbinding. Ik heb een Tic Watch. Met de vorige Samsung ging de verbinding perfect. Met de A50 kan ik verbinden, maar na een paar uurtjes valt de connectie weg.
Als ik gsm en horloge opnieuw opstart, is het weer in orde. Het kan echter niet de bedoeling zijn dat ik om de paar uur alles moet heropstarten. Heb beide toestellen al meerdere keren gereset naar fabrieksinstellingen maar dit lijkt niet te werken.
Alsook lukt de bluetooth verbinding niet in 2 auto's!
Is dit een veelvoorkomend probleem? Is er een oplossing?
Alvast bedankt!
Mvg,
Lesley Peeters
op 04-09-2019 10:29 AM
op 29-09-2019 12:22 PM
Dit probleem doet zich ook voor in veilige modus ..
op 29-09-2019 12:23 PM
En mijn toestel is up to date
op 30-09-2019 10:59 AM
Heb je 't al met meerdere apparaten getest, Lesley? Mocht dat ook niet werken, probeer dan even een back-up en reset. Laat me weten hoe 't daarna gaat!
op 30-09-2019 12:24 PM
Ik heb zowel problemen met de horloge als met de carkit in 2 auto's. Met mijn vorige gsm ging de bluetooth verbinding perfect met de horloge en de auto's.
Ik heb de gsm al meerdere keren terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar dit helpt jammer genoeg niet.
Ik vrees dat ik hem zal moeten opsturen ter herstelling? Heb hem via Coolbue gekocht, dus ik kan het via hen regelen.
op 30-09-2019 12:32 PM
Ah oké, duidelijk.. In dat geval mag je 'm inderdaad voor reparatie aanmelden via onze Ophaalservice. Binnen de twee jaar fabrieksgarantie en zonder gebruikersschade, kan dit kosteloos hersteld worden.
op 02-05-2020 07:26 PM
Mijn a50 moest ik dagelijks soms zelfs meerdere keren opnieuw verbinden met mijn volkswagen car audio. Ook bij andere apparatuur verliest de telefoon steeds de koppeling. Dit was naar mij idee al vanaf het begin dat ik de telefoon kocht. Ik heb een oplossing gevonden voor de mensen met een geroot toestel (mag wel niet). In magisk is een module die het direct oplost.