Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth verbinding Samsung A50

(Onderwerp aangemaakt op: 03-09-2019 10:25 AM)
1372 Weergaven
Lesley206
First Poster
Opties

Goede morgen,

Ik heb sinds een kleine weken de A50. Ik heb echter problemen met de bluetoothverbinding. Ik heb een Tic Watch. Met de vorige Samsung ging de verbinding perfect. Met de A50 kan ik verbinden, maar na een paar uurtjes valt de connectie weg.

Als ik gsm en horloge opnieuw opstart, is het weer in orde. Het kan echter niet de bedoeling zijn dat ik om de paar uur alles moet heropstarten. Heb beide toestellen al meerdere keren gereset naar fabrieksinstellingen maar dit lijkt niet te werken.

Alsook lukt de bluetooth verbinding niet in 2 auto's!

Is dit een veelvoorkomend probleem? Is er een oplossing? 

Alvast bedankt!

Mvg,

Lesley Peeters

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Lesley206,

Ervaar je dit ook in de Veilige Modus? En is jouw toestel up-to-date?

rsz-846676
0 Likes
Lesley206
First Poster
Opties

Dit probleem doet zich ook voor in veilige modus ..

0 Likes
Lesley206
First Poster
Opties

En mijn toestel is up to date

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Heb je 't al met meerdere apparaten getest, Lesley? Mocht dat ook niet werken, probeer dan even een back-up en reset. Laat me weten hoe 't daarna gaat!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Lesley206
First Poster
Opties

Ik heb zowel problemen met de horloge als met de carkit in 2 auto's. Met mijn vorige gsm ging de bluetooth verbinding perfect met de horloge en de auto's.

Ik heb de gsm al meerdere keren terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar dit helpt jammer genoeg niet.

Ik vrees dat ik hem zal moeten opsturen ter herstelling? Heb hem via Coolbue gekocht, dus ik kan het via hen regelen.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah oké, duidelijk.. In dat geval mag je 'm inderdaad voor reparatie aanmelden via onze Ophaalservice. Binnen de twee jaar fabrieksgarantie en zonder gebruikersschade, kan dit kosteloos hersteld worden.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Hans3103
First Poster
Opties

Mijn a50 moest ik dagelijks soms zelfs meerdere keren opnieuw verbinden met mijn volkswagen car audio. Ook bij andere apparatuur verliest de telefoon steeds de koppeling. Dit was naar mij idee al vanaf het begin dat ik de telefoon kocht. Ik heb een oplossing gevonden voor de mensen met een geroot toestel (mag wel niet). In magisk is een module die het direct oplost. 

0 Likes