op 21-07-2018 11:47 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 05:43 PM door RobertS
Sinds vanavond (21-07-2018) gaat mijn bluetooth op mijn Samsung Galaxy A6 niet meer aan. Wanneer ik klik op bluetooth bovenaan de balk dan gebeurt er helemaal niks. En als ik hem ingedrukt houdt en aan zet staat er aan maar dan blijft dat schuif toetsje ook grijs.
Ik zou graag willen dat mijn Bluetooth het weer doet, heeft iemand een goede suggestie over wat ik zou kunnen proberen om mijn Bluetooth weer te laten werken? Ik zou het zeer op prijs stellen en ik kom er persoonlijk niet uit.
op 22-07-2018 11:56 PM
Ik heb exact hetzelfde probleem. Is de tweede keer al dat dit zich voordoet. Vorige keer heb ik uit miserie alle instellingen terug gereset naar fabrieksinstellingen. Toen werkte het terug, maar moest ik al mijn apataten terug aan mijn telefoon koppelen. Kan niet de bedoeling zijn lijkt me. Zijn nu enkele dagen verder en bluetooth heeft zichzelf weer uitgeschakeld en zoals hierboven beschreven, krijg ik hem niet meer ingeschakeld. Herstarten en zelfs volledig af en terug opzetten helpen trouwens ook niet....
op 23-07-2018 03:30 PM
@DannydeVrijer @Wouter2940 wat irritant dat de bluetooth zo vreemd doet! Als een reset niet heeft geholpen, dan raad ik jullie aan om hiermee naar een servicepunt te gaan. Ze kunnen wat tests uitvoeren op 't toestel en desnoods een flash van de software uitvoeren. Het is handig om vooraf een back-up te maken. Vergeet daarnaast geen aankoopbon en ID mee te nemen!
op 23-10-2018 04:11 PM
Heb dit probleem kunnen oplossen doorhet volgende te doen: instellingen --> algemeen beheer --> resetten -->netwerkinstellingen resetten --> bleutooth --> instellingen resetten.