Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A8 staat in soort van mindervaliden stand??

(Onderwerp aangemaakt op: 20-07-2018 06:28 PM)
891 Weergaven
DM4
Explorer
Opties

Hallo,

Ik heb een Samsung A8 en op 1 of andere manier staat deze nu in een soort van mindervaliden stand waarbij ik niks kan bedienen en er blauwe kaders op het sherm verschijnen. Scherm reageert nergens op, heb al een hard reset gegeven met en zonder sim kaart..... Geen idee hoe dit te verhelpen. Iemand een idee?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties
Als het scherm echt niet meer reageert kan je altijd nog proberen om een factory reset te doen. Wat je natuurlijk ook kan proberen is om via de volume knoppen te navigeren (Als dat niet werkt... Dan is factory reset de enige mogelijkheid).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties
Als het scherm echt niet meer reageert kan je altijd nog proberen om een factory reset te doen. Wat je natuurlijk ook kan proberen is om via de volume knoppen te navigeren (Als dat niet werkt... Dan is factory reset de enige mogelijkheid).
DM4
Explorer
Opties

Hij doet het inmiddels weer na tig x hard reset. Ik kom ook niet in factoryreset omdat het scherm niet reageert. En via volume knoppen navigeren werkt ook niet. 

Het heeft iets met de talckback functie te maken maar die is per ongeluk ingeschakeld. Het is tóch absurd dat je die niet zomaar even kan uitschakelen.  Of is het een bug

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Fijn om te horen dat het gelukt is! :smiling-face:

Het lijkt mij een nogal vervelende bug die eigenlijk niet voor had mogen komen (Tenzij ik iets over het hoofd heb gezien uiteraard).

Deze website heeft trouwens een alternatieve methode om een factory reset uit te kunnen voeren (Kan gelukkig zonder het scherm :winking-face: 😞
https://www.hardreset.info/devices/samsung/samsung-galaxy-a8/hardreset/first-method/
0 Likes
DM4
Explorer
Opties
Bedankt. Hopen dat het niet te vaak gebeurd.
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Laten we er maar niet van uit gaan, de kans is gelukkig erg klein :smiling-face:
Pim_vh
Apprentice
Opties

Volgens mij stond je A8 in TalkBack of Voice Assistant modus. In deze modus komt inderdaad overal een blauwe kader omheen te staan en moet je hard dubbeltikken om echt erop te klikken. Dit kan je gewoon uitzetten via instellingen