Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth en WiFi schakelen aan en uit

(Onderwerp aangemaakt op: 24-05-2019 08:09 AM)
3069 Weergaven
Luukerd03
First Poster
Opties

Hoihoi,

Sinds dat ik afgelopen maandag (13 mei 2019) een update heb geïnstalleerd op mijn Samsung A50 heb ik problemen met mijn bluetooth en WiFi.

Ik maak gebruik van een JBL E50BT koptelefoon met bluetooth functie, maar sinds de update is er niet meer naar te luisteren. Een paar keer per minuut schakelt de bluetooth zichzelf automatisch uit, en schakelt zichzelf na een paar seconden weer aan zonder dat ik het  knopje aanraak... De muziek/video wordt hierdoor onderbroken en mijn koptelefoon moet nu opnieuw verbinden... Door de hoge frequentie waarbij dit voorkomt is de koptelefoon zo niet meer te gebruiken

Hetzelfde probleem heb ik met mijn WiFi, die schakelt zichzelf ook uit en in elke x aantal minuten. Echter merk ik bij de WiFi dat het opnieuw aanmelden bij de WiFi soms een ''verificatiefout'' geeft waardoor ik zelf nogmaals de wifi aan en uit moet zetten op mijn telefoon om het weer te laten werken ...

Heeft iemand die probleem ook (gehad)? En/Of weet iemand een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt!

Luuk

0 Likes
5 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Dat is onhandig .. Zou je de netwerkinstellingen even kunnen resetten door te gaan naar Instellingen -> Algemeen Beheer -> Resetten?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
seyhan-velinov
First Poster
Opties

Heb het zelfde probleem 15-12-2019en resseten dat lukt niet bijft steeds aan en uit gaan. Wat jammer dit heb hem pas een jaartje

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @seyhan-velinov,

Welkom op de Community!

Ervaar je dit ook in de Veilige Modus? En kun je hem wellicht proberen te resetten terwijl de telefoon/tablet aangesloten is op de oplader?

rsz-846676
0 Likes
Members_Q0awcnI
First Poster
Opties

heb het probleem dat mijn wifi en Bluetooth niet samen werken als ik een app van mijn werk gebruik. Ook updaten lukt niet zonder wifi.

Ik moet dan eerst alle achtergrond apps uitzetten en dan pas kan ik bluetooth en wifi tegelijk aanzetten...

Dit is echt een drama elke keer weer... want tijdens mijn werk moet ik online zijn maar omdat ik niet kan inloggen als ik in wifi zit krijg ik elke keer weer problemen met mijn Samsung s22+. Dit vindt ik echt een tekortkoming van Samsung... Moet volgens mij niet zo moeilijk zijn om dit gezeur te verhelpen op de een of andere manier ?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het zou geen probleem moeten zijn om Wi-Fi en Bluetooth naast elkaar te laten werken, ik heb zelf een S22 Ultra(Wi-Fi internet) in combinatie met een Watch5(Bluetooth) 

Is jouw telefoon verder up-2-date? En geldt dit ook voor de werk-app?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes