Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bij videobellen groen scherm bij ontvanger

(Onderwerp aangemaakt op: 27-09-2023 08:02 AM)
744 Weergaven
Miekus
First Poster
Opties
Sinds de vorige Samsung update krijgen ontvangers van mijn videobel-gesprekken een groen scherm te zien i.p.v. het beeld van mijn camera. Weet iemand hiervoor een oplossing? Heb aan Samsung helpdesk gevraagd, maar die komen alleen met de standaard aanpassingen (apps verwijderen en opnieuw installeren, toestel naar fabriek-settings terugzetten).
0 Likes
15 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je die aanpassingen ook al geprobeerd? Zo niet raad ik je aan om dit eerst te doen. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Miekus, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En welke app gebruik je voor het video-bellen? Werkt de camera wel in de gewone camera app? Heb je de app in kwestie inmiddels ook al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op je telefoon? 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jerrysluyts
Apprentice
Opties

Hey ik heb de camera's getest deze werken prefect .zowel de de voor als achter camera .het probleem is zowel bij Messenger als wats app .ik heb juist naar de helpdesk gebeld maar deze sprekken enkel stuur je gsm op dus dat ga niet voor mij 😞 ik kijk even naar het model nr SM N770F/DS SERIE NR RF8N12EX65V

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jerrysluyts, goedemorgen.

Dankjewel voor je terugkoppeling! Heb je de apps in kwestie ook al eens opnieuw geïnstalleerd? Is jouw telefoon verder up-2-date? Hebben de apps ook de rechten en machtigingen aan staan om de camera te kunnen gebruiken? En heb je hierover ook al contact gehad met de app ontwikkelaars?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
GHRits
First Poster
Opties

Deze week een update voor mijn telefoon 'gekregen'. Sindsdien heb ik hetzelfde probleem. Bij WhatsApp videobellen heeft degene met wie ik videobellen een groen scherm. Ik zie diegene wel. Maakt niet uit wie belt, ik of de ander. Héél vervelend!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @GHRits, goedemorgen.

Ervaar jij dit zelf of is dit alleen bij degene die jouw oproep ontvangt? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Miekus
First Poster
Opties
Ik heb de apps opnieuw geïnstalleerd, hetzelfde probleem.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer de ontvangers hier last van hebben dan kunnen zij hier contact met ons over opnemen of zich tot de app ontwikkelaar wenden 😉

0 Likes
GHRits
First Poster
Opties

De ander

0 Likes