op 20-09-2023 06:26 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-09-2023 09:08 PM
Ik heb al updates geprobeerd. Ook contakt op genomen met samsung die zegen het zelfde van de Apps te vernieuwen of up te daten ik heb dat gedaan maar het antwoord blijft het zelfde werkt niet en het antwoordt van Samsung is ook het zelfde ligt aan de Apps maar er is geen oplossing pfff ik vind dit zo erg wel begrijp ik dat het zeer uitzonderlijk zou zijn dat zowel Messenger en wats app ineens na de upgrade dit voor hebben
op 29-09-2023 08:32 AM
Hi @Jerrysluyts, goedemorgen.
Ik zie meerdere meldingen hiervan voorbij komen en het valt mij ook op dat dit alleen gebeurt in combinatie met de Note 10 lite. Heb je ook de rechten en machtigingen nagelopen?
Wij hebben dit ook getest op kantoor en zien inderdaad ook bij de Note 10 Lite en WhatsApp een groen scherm, doen wij dit met een S20 dan is er niks aan de hand. Ook als we dit testen met Google Meet, samen met de Note 10 Lite, is dit verder prima en hebben we aan beide kanten beeld.
Via onze Samsung Members-app kan je een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Daarnaast is het ook belangrijk om dit bij de app om dit bij de app ontwikkelaar aan te kaarten, zodat ook zij dit kunnen onderzoeken en met een app update kunnen oplossen.
Groeten,
Martijn
op 01-10-2023 01:55 PM
op 01-10-2023 06:35 PM
Heb je WhatsApp gecontacteerd? Mogelijk moeten ze een update voor dit probleem uitbrengen.
op 06-10-2023 12:03 AM
op 11-10-2023 02:57 PM
Hi @selina72727272, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Ik heb hier op de Community helaas al meerdere berichten over voorbij zien komen. Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? Van een aantal andere gebruikers had ik begrepen dat dit zou zijn verholpen met een nieuwe Android update.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn