op 01-07-2017 12:08 PM
ik heb sinds een tijdje (ongeveer 1 maand) de samsung galaxy j7, maar ik heb er een probleem mee. als ik een app probeer te openen dan krijg ik de melding ' (appnaam) is gesopt' dit is het geval bij elke app behalve bij watsapp en snapchat. graag zou ik willen weten wat ik moet doen om dit op te lossen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-02-2019 12:04 PM
Het kan zijn dat deze app niet compatibel is met een bepaalde versie van Android. Indien je het bij één app hebt is er niet veel te proberen behalve het opnieuw installeren van de app.
op 01-07-2017 02:06 PM
Hoi Marnick,
Dat is irritant! Ik raad je aan om je systeemcache te legen vanuit het herstelmenu.
Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en start deze op door de aan-/uitknop, volume omhoogknop en thuisknop ingedrukt te houden. Wanneer het Samsung logo verschijnt, laat je de aan-/uitknop los, maar houd je de andere twee ingedrukt.
Je start vervolgens op in het herstelmenu. Dit kan er nogal eng uitzien, maar maak je geen zorgen. Navigeer met de volumeknoppen, selecteer met de aan-/uitknop.
Kies hier voor wipe cache partition. Selecteer alleen deze optie, kies niets anders in dit menu! Bevestig en start je toestel opnieuw op door voor reboot te kiezen.
Fouten in het geheugen zijn nu weg en hopelijk je crashes ook. Laat je weten of dat ook echt zo is?
op 04-07-2017 04:25 PM
Hoi Marnick, heb je de tips van Kevin gezien? Is het gelukt?
op 12-06-2018 11:20 AM
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem helaas. En ik heb de tips van Kevin gezien en uitgevoerd. Helaas heeft het niet geholpen. Hebben jullie misschien een andere oplossing aub?
Een precieze omschrijving van mijn probleem is als volgt. Alle apps behalve whatsapp en youtube sluiten zich binnen 1 a 2 seconden zichzelf af. Met de melding (app) is gestopt. En dan heb ik de optie om de app opnieuw op te starten, te sluiten of feedback te sturen wat ik ook al meerdere malen heb gedaan. Voor de rest heb ik niks speciaals gedaan of iets gedownload dat dit kan veroorzaken.
Ik hoop op een goede oplossing. Bedankt voor de moeite.
Mvg,
Maarten.
op 12-06-2018 12:04 PM
Indien dit niet werkt kun je even veilige modus testen, ervaar je dan ook het probleem?
op 12-06-2018 01:32 PM
Nee helaas. Ook deze optie heeft niks opgeleverd. Misschien nog andere suggesties?
op 12-06-2018 01:47 PM
op 12-06-2018 01:59 PM
Ik ben er trouwens net achter gekomen dat apps die niet gebruikt kunnen worden in maximale spaarstand dit probleem hebben. Andere apps die wel gebruikt kunnen worden tijdens maximale spaarstand doen het ook gewoon wanneer de spaarstand uit is deze werlen trouwens wel traag. Ik weet niet of jullie hier iets mee kunnen maar het viel me net op dus ik dacht ik meld het even. Ik heb ook genoeg vrije ruimte dus hier ligt het ook niet aan.
op 12-06-2018 01:59 PM
Ik ben er trouwens net achter gekomen dat apps die niet gebruikt kunnen worden in maximale spaarstand dit probleem hebben. Andere apps die wel gebruikt kunnen worden tijdens maximale spaarstand doen het ook gewoon wanneer de spaarstand uit is deze werlen trouwens wel traag. Ik weet niet of jullie hier iets mee kunnen maar het viel me net op dus ik dacht ik meld het even. Ik heb ook genoeg vrije ruimte dus hier ligt het ook niet aan.
op 12-06-2018 03:06 PM
Ik zou het verband niet zo 1. 2. 3. kunnen leggen. Wat je nog kunt doen is (helaas) een reset. Verder zie ik ook geen opties. Heb je instructies hiervoor nodig? Maak trouwens wel van te voren een backup, zet deze niet meteen terug en test het eerst meteen na de reset. Indien het na de backup terugzetten weer gebeurt weet je dat het aan een app of iets ligt.