Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

app is gestopt

(Onderwerp aangemaakt op: 04-02-2019 05:47 PM)
12103 Weergaven
marnick
First Poster
Opties

ik heb sinds een tijdje (ongeveer 1 maand) de samsung galaxy j7, maar ik heb er een probleem mee. als ik een app probeer te openen dan krijg ik de melding ' (appnaam) is gesopt' dit is het geval bij elke app behalve bij watsapp en snapchat. graag zou ik willen weten wat ik moet doen om dit op te lossen

0 Likes
24 Antwoorden
lisanne90
First Poster
Opties

ik heb hetzelfde probleem, maar gebeurt het op mijn samsung maar bij 1 app. heel vreemd. ik wilde ook proberen om het cache systeem te herstellen via de 3 knoppen, maar dat lukt al niet. wanneer ik de telefoon uitzet en hem weer aanzet met de 3 knoppen dan start hij weer normaal op zoals altijd. is er nog een andere manier om dit te doen? zo schiet het helemaal niet op helaas:(

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Welke app is dit? Is de app up-to-date?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
lisanne90
First Poster
Opties

Het gaat om de VGZ mindfulness app. Hij is wel up to date ja. Er staat geen update in de play store 

0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Het kan zijn dat deze app niet compatibel is met een bepaalde versie van Android. Indien je het bij één app hebt is er niet veel te proberen behalve het opnieuw installeren van de app.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
lisanne90
First Poster
Opties
Ah dat is heel jammer maar ik ben bang dat jullie gelijk hebben. Dan maar zonder deze app op mijn telefoon. Bedankt voor jullie hulp!
0 Likes