Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Alarm tijdens oproep

(Onderwerp aangemaakt op: 22-09-2017 10:48 AM)
8460 Weergaven
Ayse
First Poster
Opties

Hallo,

Tijdens het bellen op mijn S8, wilt de alarm niet af gaan. Ik hoor alleen een kort geluidje wat heel erg zacht is. 

Mijn vraag is of de alarm zoals gewoonlijk kan af gaan tijden het bellen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Aysenur Kocaaslan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Talí
Helping Hand
Opties
Als dit ook aanstaat kan het zijn dat de alarm app perongeluk is ge-mute. Je kan kijken bij applicatiebeheer en dan naar Alarm/Klok en kijk dan naar de melding instellingen.

Je kan het ook laten nakijken door een technische helpdesk medewerker via de Samsung Helpdesk. Zij kijken dan mee op je toestel op afstand en kunnen kijken of er iets raars is aangezet. Neem hiervoor contact op met het nummer op de website.

Succes!

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
19 Antwoorden
Talí
Helping Hand
Opties
Hi Ayse,

Dit is een instellingen die je kan aanzetten via: Telefoon app instellingen.
> Ga naar Telefoon (app waar je op drukt om iemand te bellen)
> Druk rechtsboven op 3 puntjes of meer
> Druk op instellingen
>Druk op Belsignalen
> Druk op "Melding tijdens oproepen"

That's it, good luck!

---------
Mvg,
T.K.
0 Likes
Ayse
First Poster
Opties
Hallo,

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb het nagekeken of het aan staat maar dat is wel het geval.
Ik hoop dat er misschien iets anders aan is want, het zou wel erg jammer zijn als hij niet afgaat in de ochtend.

Met vriendelijke groet,

Aysenur
0 Likes
Oplossing
Talí
Helping Hand
Opties
Als dit ook aanstaat kan het zijn dat de alarm app perongeluk is ge-mute. Je kan kijken bij applicatiebeheer en dan naar Alarm/Klok en kijk dan naar de melding instellingen.

Je kan het ook laten nakijken door een technische helpdesk medewerker via de Samsung Helpdesk. Zij kijken dan mee op je toestel op afstand en kunnen kijken of er iets raars is aangezet. Neem hiervoor contact op met het nummer op de website.

Succes!

---------
Mvg,
T.K.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Indien je een meekijkafspraak ziet zitten, kun je mij ook een privebericht sturen met je contactgegevens en een datum en tijdvak waarop je beschikbaar bent. 

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 en 6-9.

Laat maar weten!

rsz-846676
0 Likes
Louise077
First Poster
Opties
Ik vroeg mij af hoe dit nog is opgelost? Ik heb hetzelfde probleem.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Louise077, goedemorgen.

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze verder ook helemaal up-2-date? Wat lukt er precies niet? En wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ares333
First Poster
Opties
Hoi, ik heb een samsung s23 en ik zit met hetzelfde probleem.. ik bel meestal in de nacht met mijn vriend en dat wil ik graag blijven doen maar mijn wekker maakt alleen een dubbel piepje als hij afgaat tijdens het bellen. In mijn instellingen kan ik geen belsignalen vinden, en de melding instellingen van mijn klok app staan gewoon aan.
0 Likes
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Hey @Ares333

Als je naar Instellingen >> Apps >> Klok gaat, staat "Bovenop weergeven" dan ingesteld? Pin me er niet op vast, maar het zou kunnen dat je dit moet inschakelen om dit probleem op te lossen. Laat je me weten of het werkt? 

^Laurens

0 Likes
Cloudy_Cobe
First Poster
Opties
Dag,

Ik heb dit probleem.de laatste tijd ook. Ik bel savonds vaak met mijn vriendin via Snapchat. Echter gaat mijn alarm (alarm gaat via de standaard klok app) dan niet normaal af (spotify nummer), maar geeft die een paar korte zachte piepjes waarvan ik niet wakker wordt.

Hoe kan dit verholpen worden?

Ik heb een A53, helemaal up to date.

Groeten!
Ruben
0 Likes