Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

AKG 600Y maakt geen verbinding meer

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2021 08:44 PM)
948 Weergaven
marcfoesenek
First Poster
Opties

Mijn hooftelefoon AKG y600 maakt nog wel contact met de telefoon, maar er komt geen geluid meer door. In principe werken alle functies, de volume functie werkt (geeft dit aan op scherm) maar ik hoor geen muziek. Hij verbind nog wel met de telefoon, en de noice canceling werkt ook, echter zonder muziek. Wat vreemd wel vreemd is, als ik de hoofdtelefoon inschakel, brand het lampje wit. Ik moet eerst de noice cancel knop indrukken voor deze blauw wordt?

Heeft iemand anders ook dit probleem?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @marcfoesenek,

Welkom op de Samsung Community.

Heb je de netwerkinstellingen op je toestel al eens gereset? En welk toestel heb je precies?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @marcfoesenek,

Welkom op de Samsung Community.

Heb je de netwerkinstellingen op je toestel al eens gereset? En welk toestel heb je precies?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
marcfoesenek
First Poster
Opties
Probleem is opgelost. Geen idee wat het was. Maar na 2 dagen werkt alles weer.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Magic! Fijn dat het is opgelost 👍

rsz-846676
0 Likes