Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

De galerij-app verwijdert uit zichzelf foto's uit de Facebook map

(Onderwerp aangemaakt op: 30-10-2021 10:01 AM)
900 Weergaven
StevieB92
Apprentice
Opties

Hey,

Mijn gallerij blijft steeds foto's deleten uit mijn 'facebook' map. Er zijn er 2 die nu blijven staan (schijnbaar heb ik toen de instelling ook even gevonden) maar alle nieuwe afbeeldingen die ik daar opsla verdwijnen weer van mijn telefoon. Ze gaan wel naar de photos app als back up. Nu moet ik dus elke keer als ik iets daar terug wil vinden naar de photos drive om opnieuw te downloaden naar mijn telefoon, waarna het dus in 'recovered' komt..
Ik weet nog dat het iets te maken had met dat er een probleem was tussen de camera folder en de facebook folder met opslaan enzo, maar dit is heel vervelend. 

Is er al iemand die hier een permanente oplossing voor gevonden had? Of is het op nieuwere devices verbetert? (Oude 7edge hier). Want dit is zwaar irritant.
0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Probeer Facebook te verwijderen, alle Facebook mappen te verwijden, toestel opnieuw opstarten en Facebook opnieuw installeren.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @StevieB92

Is het gelukt met het advies van @Rohit?

Houd ons op de hoogte 🙏

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes
StevieB92
Apprentice
Opties
Op het moment lijken ze te blijven staan (geen idee wat ik gedaan heb) als ze weer verdwijnen zal ik Rohit's advies proberen
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Top, hopelijk blijft het nu goed gaan!

rsz-846676\
StevieB92
Apprentice
Opties
Niet gelukt, ze stonden even. Toen ze weer verdwenen heb ik geprobeerd wat Rohit zei.. maar fb is een standaard installatie app en dus kon ik alleen updates verwijderen en terug naar fabriek. Alles opnieuw gestart en gedaan en nu is na opslaan vanaf fb de hele map verdwenen uit gallerij
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @StevieB92,

Jammer dat het nog niet geholpen heeft.

Ik stel voor dat één van mijn collega's op afstand het één en ander naloopt in jouw toestel, dat kan via onze "Hulp op afstand"- service, lees meer erover en hoe je daar een afspraak voor maakt op onze website: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Tessa

rsz-846676\