Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Foto's tovoegen op facebook vanuit galerij/albums

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2020 02:17 PM)
3672 Weergaven
ginopoliti
Student
Opties

Hallo, als ik een foto wil plaatsen in een reactie op facebbok, klik ik op de cameratje icone om een foto te selecteren uit mijn toestel/card, maar dan krijg ik alle mijn galerijfotobestand door elkaar, inclusief whatsapp en messenger . Is het mogelijk om naar het menu albums te gaan om zo makkelijker een foto te selecteren zonder 5000 fotos hoeven te scrollen? In het simoel: ik zie een bericht en wil ik graag antworden met  bv een oude foto uit mijn galerij. kan ik dan op de albums menu? Ik weet niet of relevant is toestel is een A8. Alvast bedankt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hier kan Samsung niks aan doen, dit komt door de FB app zelf. Even hun een bericht sturen lijkt me beter.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hier kan Samsung niks aan doen, dit komt door de FB app zelf. Even hun een bericht sturen lijkt me beter.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Crooltje
First Poster
Opties
Ik heb dezelfde vraag. Heb jij toevallig al een oplossing gevonden???
0 Likes
ginopoliti
Student
Opties

Nee. Helaas is inderdaad een eigenschap van Facebook.

0 Likes
lientje55
First Poster
Opties
Hoop dat de,e site nog actief is. Ik heb maar een heel beperkt aantal foto's als ik bij fb iets wil plaatsen terwijl er bij mijn foto's heel veel instaan. Is dit een instellingsfout van mij? Dit is mijn eerste android toestel.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @lientje55, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community!

Is het je inmiddels nog gelukt om de foto's van je galerij toe te voegen aan je FaceBook? Krijg je een melding te zien als je een foto wilt uploaden?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes