Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

2-factor verificatie Instagram komt niet binnen via SMS

(Onderwerp aangemaakt op: 06-10-2022 10:21 PM)
902 Weergaven
LisaBoontjes
Journeyman
Opties
Goedeavond iedereen. Ik kan sinds een paar dagen niet meer op mijn instagram account. Tijdens het proberen met inloggen heb ik heel vaak een SMS met code naar mij laten sturen. Maar kwam niet verder op de app. Dus ik wil het nu proberen. De app instagram zegt dat het is verstuurd, maar ik krijg niks binnen op de SMS app. Zit het hem dan in de SMS app? 
Of is het gewoon: pech, maak maar een nieuw account aan, hier kan je niks aan doen met SMS? Iemand die mij kan helpen? Graag. Heb al een melding gemaakt bij Samsung. 
0 Likes
6 Antwoorden
Sahri
Helping Hand
Opties
Welke SMS app gebruik je? Die van google of Samsung?
LisaBoontjes
Journeyman
Opties
Samsung
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Probeer het eens via Google Chrome.
Als je daar inlogt met het door jou bekende email adres en wachtwoord wat gebeurd er dan? Krijg je een foutmelding? Zoja welke?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Visje123
Voyager
Opties
In het verleden ook problemen met Samsung apps gehad. Heb toen Samsung Internet als standaard browser ingesteld. Probleem opgelost. Je kunt het proberen: Instellingen >apps>app info>kies Samsung internet en stel in. Het proberen waard.
LisaBoontjes
Journeyman
Opties
Ik ben niet verbonden met mail, maar telefoon. Maar enorm bedankt voor het antwoord terug. Ik heb het achter mij gelaten en een nieuw account gemaakt
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@LisaBoontjes

Komen andere SMS-jes en telefoontjes wel binnen op hetzelfde telefoonnummer? Wellicht dat de app ontwikkelaar nog een andere mogelijkheid heeft om je account te resetten  😇 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes