Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwart scherm | touch screen wekt niet | debugging uitgeschakeld

(Onderwerp aangemaakt op: 18-10-2021 04:24 PM)
1282 Weergaven
OP2OP2
First Poster
Opties

Ik heb een Samsung S9 die helaas is gevallen. Het scherm is gebroken en zwart (flikkert af en toe groen) en het touch screen werkt niet meer. Verder werkt het toestel nog wel. Probleem is dat niet alle fotos zijn gesynchroniseerd.

Ik probeer nu het apparaat te ontgrendelen maar niks lukt.

Ik heb diverse programma's van internet geprobeerd maar die werken niet omdat debugging is uitgeschakeld.

Ook heb ik het via Findmysamsung geprobeerd, maar dat lukt ook niet omdat op afstand ontgrendelen is uitgeschakeld. 

Ik heb het geprobeerd via een OTG-adapter met muis en keyboard maar dat lukt ook niet.

Als laatste heb ik het via Samsung Dex geprobeerd. Ik krijg dan wel het scherm van mijn telefoon op een TV scherm, maar deze is niet gespiegeld. Ik krijg in plaats daarvan een ontgrendelscherm te zien waardoor ik weet niet kan ontgrendelen. Met een andere telefoon lukt het wel, na ontgrendelen op de telefoon, om via Dex de telefoon te spiegelen.

Is er nog een oplossing om toch bij mijn data te komen? 

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Er zijn wel opties bijvoorbeeld tijdelijk een ander scherm eraan hangen of de interne geheugenkaart eruit halen en de data er via een ander toestel afhalen.

Maar servicepunten mogen dat niet meer doen dus dan moet je zelf aan de slag ermee.

Heb je een Dex station? Dan kun je ook muis en toetsenbord aansluiten en zou je volledige toegang moeten hebben.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @OP2OP2,

Een lastige situatie met helaas weinig mogelijkheden.

Is het gelukt met de tip van @Patrick? 🙏

rsz-846676\
OP2OP2
First Poster
Opties

Bedankt voor je reactie. Ik heb nu geprobeerd in Dex te komen met een USB C voor HDMI + USB adapter. Dan krijg ik dus het vergrendelscherm.  werkt een Dex Station anders dan de adapter, of krijg ik dan hetzelfde resultaat?

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Dat durf ik niet te bevestigen. In principe zal de besturing geheel via Dex verlopen bij gebruik van het Dex station, dus in theorie is het wel de moeite waard op het te proberen.

rsz-846676\
0 Likes
OP2OP2
First Poster
Opties

Helaas is dit ook niet gelukt. Denk dat het te maken heeft met dat de telefooon niet op afstand te ontgrendelen is oid. Met een andere telefoon lukt het wel. 

Is het mogelijk de telefoon open te maken en met het scherm van een oude telefoon (samsung s7) aan te sluiten op het interne systeem?

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

In praktijk zou dat mogelijk kunnen zijn, echter bieden wij die service niet.

Voor het ontgrendelen zou je ook nog Find My Mobile kunnen proberen: https://bit.ly/35NmsDc

rsz-846676\
0 Likes