op 15-10-2021 09:33 AM
Ik heb een Samsung S9 die helaas is gevallen. Het scherm is gebroken en zwart (flikkert af en toe groen) en het touch screen werkt niet meer. Verder werkt het toestel nog wel. Probleem is dat niet alle fotos zijn gesynchroniseerd.
Ik probeer nu het apparaat te ontgrendelen maar niks lukt.
Ik heb diverse programma's van internet geprobeerd maar die werken niet omdat debugging is uitgeschakeld.
Ook heb ik het via Findmysamsung geprobeerd, maar dat lukt ook niet omdat op afstand ontgrendelen is uitgeschakeld.
Ik heb het geprobeerd via een OTG-adapter met muis en keyboard maar dat lukt ook niet.
Als laatste heb ik het via Samsung Dex geprobeerd. Ik krijg dan wel het scherm van mijn telefoon op een TV scherm, maar deze is niet gespiegeld. Ik krijg in plaats daarvan een ontgrendelscherm te zien waardoor ik weet niet kan ontgrendelen. Met een andere telefoon lukt het wel, na ontgrendelen op de telefoon, om via Dex de telefoon te spiegelen.
Is er nog een oplossing om toch bij mijn data te komen?
15-10-2021 01:07 PM - bewerkt 15-10-2021 01:18 PM
op 18-10-2021 10:26 AM
op 18-10-2021 03:13 PM
Bedankt voor je reactie. Ik heb nu geprobeerd in Dex te komen met een USB C voor HDMI + USB adapter. Dan krijg ik dus het vergrendelscherm. werkt een Dex Station anders dan de adapter, of krijg ik dan hetzelfde resultaat?
op 18-10-2021 04:24 PM
op 21-10-2021 02:09 PM
Helaas is dit ook niet gelukt. Denk dat het te maken heeft met dat de telefooon niet op afstand te ontgrendelen is oid. Met een andere telefoon lukt het wel.
Is het mogelijk de telefoon open te maken en met het scherm van een oude telefoon (samsung s7) aan te sluiten op het interne systeem?
op 21-10-2021 02:31 PM
In praktijk zou dat mogelijk kunnen zijn, echter bieden wij die service niet.
Voor het ontgrendelen zou je ook nog Find My Mobile kunnen proberen: https://bit.ly/35NmsDc