Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

wel meldingsgeluid geen bericht

(Onderwerp aangemaakt op: 10-09-2020 12:55 PM)
1502 Weergaven
Hetty47
Journeyman
Opties

Goedemiddag,

Mijn Samsung s10e geeft regelmatig een meldingsgeluid maar ik heb dan geen bericht of WhatsApp ontvangen. Ik gebruik mijn telefoon ook als wekker en het komt voor dat ik midden in de nacht het meldingsgeluid krijg en geen bericht natuurlijk. Dat ik hier  niet blij van word laat zich raden. Wie heeft voor mij een oplossing?

0 Likes
Hetty47
Journeyman
Opties

goedemorgen, u hoort van me

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Spreken we dat af, Hetty 😉

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Hetty47
Journeyman
Opties

Hi Bruce,

Ik heb zojuist contact gehad met een meneer van de technische dienst en hij heeft het e.e.a. voor me uitgeschakeld. Laten we hopen dat ik niet meer geplaagd word door een loos meldingsgeluid. Ik laat binnenkort van me horen met een update.

Fijn weekend en nogmaals bedankt.

Groet, Hetty

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem! Mocht het terugkomen, laat het dan even weten. .

Fijn weekend, Hetty 👍

rsz-846676
0 Likes
Hetty47
Journeyman
Opties

Hi Bruce,

Ik denk dat ik van mijn probleem af ben want ik heb al 24 uur geen onnodig meldingsgeluid gehoord. Nogmaals dank hiervoor.

Groet, Hetty

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! Thanks voor het doorgeven 😁

rsz-846676
0 Likes
Members_RQ1Jepv
First Poster
Opties

Hoi Hetty,

Ik heb precies hetzelfde probleem,  hoe hebben ze dit voor jou opgelost?

Gr. Audrey

0 Likes
Oplossing
Hetty2
First Poster
Opties

Goedemorgen Audrey, de community manager heeft me in contact gebracht met iemand van de technische dienst van Samsung. Er is een app geplaatst op mijn telefoon waarmee deze in mijn telefoon kon kijken. Hij heeft daar het e.e.a. veranderd en daarna heb ik dat geluid niet meer gehoord. Dus neem contact op met de communicatie manager en deze helpt je dan verder. Succes.

0 Likes
wil-01
First Poster
Opties
Goedemiddag,
Op mijn pas aangeschafte galaxy A55 heb ik ook last van piepjes terwijl er geen berichten binnen komen.
Wat kan ik doen om die hinderlijke piepjes kwijt te raken?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @wil-01,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel ook helemaal up-to-date en heb je ook in de notificatiescherm gekeken of het wellicht om een andere melding gaat? Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes