Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wel een bluetooth verbinding maar geen audio

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2022 01:42 PM)
7993 Weergaven
RolandTer
Student
Opties
Hoi iedereen!
Mijn S21 FE heeft sinds vorige week het probleem dat wanneer ik deze verbind met o.a. mijn auto en headset er wel een bluetooth verbinding tot stand komt. (Zowel mijn auto als headset geven dit ook aan) maar dat ik bij het afspelen van muziek en bellen niks te horen krijg. Heel soms krijg als ik probeer te bellen heel veel gekraak te horen dus de audio, hoewel heel slecht, komt soms wel door. 
Nu heb ik al flink wat oplossing op het internet geprobeerd maar dit heeft geen effect gehad. De opties die ik al geprobeerd heb zijn:

Mobiel herstarten
Opnieuw koppelen van bluetooth
Geluid van media gecheckt
Telefoon opstarten in veilige modus
Soft reboot
Netwerkverbindingen resetten
Fabrieksinstellingen herstellen
Bluetooth cache leegmaken (lukte niet goed) 

Heeft er iemand ook ervaring met dit probleem en zijn er nog opties die ik kan proberen? Zou dit kunnen komen door de update naar Android 13 of is dit een hardwarematig probleem? 

Alvast bedankt!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
InnerVoois
Journeyman
Opties
Het probleem was android auto, die ook automatisch koppelde. Deze heb ik verwijdert. Nu werkt alles weer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

27 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je al een foutrapport verzonden?

Samsung Members App > Ondersteuning > Foutrapporten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
RolandTer
Student
Opties
Hoi Patrick,

Deze heb ik gisteren verzonden.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Meer kun je niet doen als je al een fabrieksherstel hebt gedaan. Tenzij je er echt krankzinnig van wordt.. dan kun je ook langs een servicepunt gaan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
InnerVoois
Journeyman
Opties
Ik heb het zelfde probleem met s22+, krijg het niet meer werkzaam. Andere telefoons doen t wel. Graag lees ik de oplossing hiervoor
0 Likes
InnerVoois
Journeyman
Opties
Welke app?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@InnerVoois

Met wat voor luidspreker wil je de telefoon koppelen? En is jouw telefoon verder up-2-date? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
InnerVoois
Journeyman
Opties
Reset netwerken, telefoon update, cash bluetooth kan ik niet wissen, ontkoppeld en weer opnieuw. Muziek afspelen doet hij wel. Maar zodra iemand belt verbreekt de verbinding, kan m ook niet aanzetten in het bescherm. Zie wel alles op de android scherm in de auto. Kan opnemen en verbinding verbreken op het scherm van de auto.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Is het systeem van je auto ook verder up-2-date? Dit kan je bij dealer van de auto laten controleren.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
InnerVoois
Journeyman
Opties
Het ligt aan mijn telefoon, andere kunnen wel bellen ermee. Overigens wel laten nakijken.
0 Likes