Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wachtwoord na opnieuw opstarten

(Onderwerp aangemaakt op: 04-12-2023 11:25 PM)
2744 Weergaven
galaxyS21G
Apprentice
Opties

wachtwoord na opnieuw opstarten

Ik bega nu ook deze probleem als Anonymous User in 2022 heeft gehad met zijn note 9. Kan niet uitschakelen kan geen hardreset doen echt zit er een standaart beveiliging code of wachtwoord ervoor er zit geen simkaart in dus kan die wachtwoord niet zijn tevens gebruik ik toestel altijd zonder beveiligingen. Kan iemand mij helpen zal er een foto bij toevoegen het toestel zegt ook " Uw wachtwoord bevat ten minste 4 tekens, waaronder minste 1 letter " als ik een code gebruik is het altijd letter met 1 symbool en 2 cijfers dus deze hint komt op neer dat het een standaart wachtwoord moet zijn als ik nu iets invul dan moet ik 24uur wachten totdat ik weer kan proberen 

D.D
0 Likes
20 Antwoorden
galaxyS21G
Apprentice
Opties

wachtwoord na opnieuw opstarten

Ik bega nu ook deze probleem als Anonymous User in 2022 heeft gehad met zijn note 9. Kan niet uitschakelen kan geen hardreset doen echt zit er een standaart beveiliging code of wachtwoord ervoor er zit geen simkaart in dus kan die wachtwoord niet zijn tevens gebruik ik toestel altijd zonder beveiligingen. Kan iemand mij helpen zal er een foto bij toevoegen het toestel zegt ook " Uw wachtwoord bevat ten minste 4 tekens, waaronder minste 1 letter " als ik een code gebruik is het altijd letter met 1 symbool en 2 cijfers dus deze hint komt op neer dat het een standaart wachtwoord moet zijn als ik nu iets invul dan moet ik 24uur wachten totdat ik weer kan proberen  

Helppppp

17017260056516929709562946913260.jpg

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @galaxyS21G ,

er is geen standaard wachtwoord. Dit moet je dus ooit zelf hebben ingesteld. 

Probeer dit eens:

https://www.samsung.com/nl/samsung-and-you/android-wachtwoord-resetten/ 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
galaxyS21G
Apprentice
Opties
Kan het ook niet opnieuw opstarten of op standby of aan en uit knip drukken zou het wachtwoord wat er op scherm staat een voorbeeld zijn.? Kan het hiermee te maken hebben heb hier destijd wel wat gedaan maar elke keer als ik op beveiliging druk zonder dat ik wachtwoord invoer staat er op beveiliging word aangevraagd maar isie beveiligd met welke wachtwoord en kan je dit resetten?1701766238928_1701766238918_0.jpg
0 Likes
galaxyS21G
Apprentice
Opties
Hij doet zonder dat ik iets invul automatisch beveiliging aanvragen als ik erop druk zie afbeelding 2 en daarna zie ik op mij toestel zo een omschrijving

Uw wachtwoord bevat ten minste 4 tekens, waarorder ten
minste 1 letter.
Zie afbeelding 1

Normaal zag ik deze altijd
Maar na paar keer een wachtwoord ingevoerd te hebben heeft het opgeslagen.

Maar wat ik eerder zei ik heb meestal wachtwoord 10 letters 1 symbool en 1 cijfers dus die tekst met
Uw wachtwoord bevat ten minste 4 tekens, waarorder ten
minste 1 letter. Is dat een voorbeeld of is dat echt een wachtwoord dat zo ingesteld is heb al veel geprobeerd wat ik denk te weten. De 2de afbeelding kan ik wel herstel bericht en telefoonnummer invoeren maar dan kom ik nog niet aan men wachtwoord herstellen20231205_100455_1000003242_1701767114.jpg1701767269920.jpg1701767424065.jpg
0 Likes
galaxyS21G
Apprentice
Opties
Het link van u heb ik ook gezien lukt ook niet
0 Likes
galaxyS21G
Apprentice
Opties

Nog niet opgelost dus

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
galaxyS21G
Apprentice
Opties
😪😪😪😪😪 geen reactie lukt ook niet moet die stomme wachtwoord hebben de vorige persoon uit 2022 hoe heeft hij het voor elkaar gekregen want bij hem werkte de koppen ook niet welke ik ook druk vraag wachtwoord🥺
0 Likes
galaxyS21G
Apprentice
Opties
Kunnnen we bellen?
0 Likes