Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Waarom gaat je telefoon naar Dynafix als je je telefoon wilt laten ophalen?

(Onderwerp aangemaakt op: 17-11-2021 09:08 PM)
317 Weergaven
Ardan1
Journeyman
Opties

Hallo, mijn telefoon was een paar weken kapot gegaan en ik had geen tijd om langs een Samsung Service te gaan,

dus ik kies de ophaal service, dan verwacht je natuurlijk dat het naar Samsung gaat toch? Maar nee ik kreeg mijn mail in de spam, ik had echt helemaal geen idee of je een mailtje kreeg als je de ophaalservice kiest. Toevallig had de bezorger dat gezegd, endan zie ik dat een link dat naar Dynafix gaat, dus ik geef mijn telefoon toch aan hun weg zodat mijn telefoon gerepareerd kan worden.

Endan lees ik de reviews en ik schrik ervan. Je moet geld betalen om je telefoon terug te laten sturen en het is veel'ste duur ook nog! Dit kan echt niet. Hopelijk krijg ik geen problemen met mijn telefoon wanneer het aankomt want ik ben een student en het sparen voor nog een reparatie duurt te lang voor mij. Samsung heb jij enige idee wat er daar gebeurt?

Wat er stuk was gegaan is the zijkant van de Mainframe. de volumeknop zit stuk (kapot moet vervangen worden)

en het scherm is halverwege uit, en er zit een barst in.

Verder is er niet zoveel schade. Ik had een foto moeten maken... maar ja, ik zeg het nu wel maar waarschijnlijk zal dit niet echt helpen. Nou bedankt dat je het hebt gelezen, ik zal een reply sturen van hoe het is gegaan, en hopelijk krijg ik mijn telefoon zo snel mogelijk terug want ik wil echter niet betalen voor een stukke reparatie of retourneren.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Geen probleem, het is gewoon vervelend als je telefoon zo stuk gaat. En als je halve scherm uit is en de andere helft aan dan is het beeldscherm zelf kapot. Nieuw beeldscherm is al 300+ euro. + glas + je frame dat waarschijnlijk vervangen moet.. + waarschijnlijk een nieuwe batterij. Kom je al snel boven de 400 euro. En als ik de beschrijving zo hoor dan is het iets wat niet onder de garantie valt. Dus erg jammer. En als je niet akkoord gaat met de reparatie kost het inderdaad geld om het toestel terug te krijgen volgens mij rond de 36 euro.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Geen probleem, het is gewoon vervelend als je telefoon zo stuk gaat. En als je halve scherm uit is en de andere helft aan dan is het beeldscherm zelf kapot. Nieuw beeldscherm is al 300+ euro. + glas + je frame dat waarschijnlijk vervangen moet.. + waarschijnlijk een nieuwe batterij. Kom je al snel boven de 400 euro. En als ik de beschrijving zo hoor dan is het iets wat niet onder de garantie valt. Dus erg jammer. En als je niet akkoord gaat met de reparatie kost het inderdaad geld om het toestel terug te krijgen volgens mij rond de 36 euro.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ardan1
Journeyman
Opties

Oh? Boven de 400 euro? Hopelijk gaat het niet hoger dan 450, ik heb namelijk mijn research gedaan en op samsung kost het 319 euro haha.. (het beeldscherm komt mee met een batterij en de zijkant van de frames

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ardan1, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community!

Wat zonde om te lezen dat jouw telefoon beschadigd is en deze het niet helemaal meer goed doet. Wanneer je deze aanmeldt voor de ophaalservice zal onze servicepartner jouw telefoon komen ophalen. Nadat je telefoon is onderzocht in ons service centrum krijg je een prijsopgave alvorens je telefoon wordt hersteld en na de reparatie brengen we je telefoon ook weer terug.

Mocht er onverhoopt iets niet helemaal goed zijn gegaan stuur ons dan een berichtje met het reparatienummer, dan zoeken we je gegevens erbij en kijken we met je mee.

Houd je ons op de hoogte?

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200