Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Volledige lijst met wachtwoorden in de telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2022 10:21 AM)
1734 Weergaven
TallMan206
Explorer
Opties

Beste,

Een vriendin van mij had het erover dat er een hele lijst met alle wachtwoorden ooit gebruikt op haar S20 zichtbaar is in haar telefoon ergens bij 'nstellingen'.

Het enige wat ik kan vinden is Samsung Pass, en Google Chrome met zijn wachtwoorden. 

Weet iemand over wat voor lijst ze zou kunnen praten? Ze wist haar wachtwoord niet meer en ze kwam toen uit bij deze lijst, bij toeval. We kunnen deze lijst nu niet meer terugvinden. Weet iemand hoe bij deze lijst te komen?

Alvast bedankt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @TallMan206,

Ik vermoed dat dit Samsung Pass of Google Automatisch Invullen is geweest.

Samsung Pass: Instellingen >> Biometrie en Beveiliging >> Samsung Pass >> Bevestiging van identiteit (b.v. vingerafdruk scannen) >> ID's en Wachtwoorden.

Google Automatisch invullen: Instellingen >> Google >> Automatisch Invullen >> Automatisch Invullen met Google >> Wachtwoorden >> Website >> Bevestiging van identiteit (b.v. vingerafdruk scannen).

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @TallMan206,

Ik vermoed dat dit Samsung Pass of Google Automatisch Invullen is geweest.

Samsung Pass: Instellingen >> Biometrie en Beveiliging >> Samsung Pass >> Bevestiging van identiteit (b.v. vingerafdruk scannen) >> ID's en Wachtwoorden.

Google Automatisch invullen: Instellingen >> Google >> Automatisch Invullen >> Automatisch Invullen met Google >> Wachtwoorden >> Website >> Bevestiging van identiteit (b.v. vingerafdruk scannen).

kevin-sig
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @TallMan206, goedemiddag.

Is het met de tip van @KevinW gelukt om de lijst met wachtwoorden en inloggegevens in te zien?

Heb je onze hulp nodig, stuur ons dan gerust een berichtje!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
TallMan206
Explorer
Opties

Ik denk dat dit het was. Als het nog niet opgelost is, laat ik het weten. 

Bedankt!