op 03-01-2022 10:34 AM
hallo, ik heb 2 vragen over mijn samsung galaxy s21. Bij vorige samsung telefoons kon je makkelijk bestanden van de telefoon openen op de pc. Je doet een usb in de telefoon en pc en er opent een optie op de pc om een map van de telefoon te openen. Als ik nu een usb kabel in de pc doe, gebeurd er niks (usbsettings staan op mtp). Als ik op deze vraag google zou de telefoon een melding moeten geven waarop gevraagd wordt of bestanden over gezet mogen worden maar dit gebeurd niet. Dit is meteen mijn tweede vraag. Ik krijg in dit geval geen melding bovenin het scherm van mijn telefoon, maar ook niet als ik iets download. Bij vorige telefoons kreeg je een melding bovenin dat een bestand gedownload is en als je er op klikt opent het. Nu moet ik eerst gaan zoeken in mijn telefoon naar het gedownloade bestand. Kan iemand mij helpen met deze vragen?
op 03-01-2022 02:02 PM
Heb je het al eens geprobeerd met een andere kabel?
op 05-01-2022 01:40 PM
HI @Members_xv2EwV4, goedemiddag.
Is het met de tip van @Moootje nog gelukt om je telefoon aan te sluiten en in te zien via je computer?
Jouw andere vraag over het openen van een gedownload bestand, gebruik je een andere browser dan Samsung Internet op jouw telefoon?
Groeten,
Martijn