Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vliegtuig stand

(Onderwerp aangemaakt op: 10-11-2022 07:41 AM)
1046 Weergaven
GALS20FE
Journeyman
Opties
Hallo, mijn telefoon blijft in zijn vliegtuig stand. Zodra ik druk op bellen via WiFi, dan gaat hij van zijn vliegtuig stand af, maar daarna weer terug. Als ik geen wifi heb kan ik niet bellen of gebeld worden. Had gelezen dat het via een systeemupdate geholpen kan worden? Klopt dat? Of hoe kan het anders verholpen worden?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
GALS20FE
Journeyman
Opties
Goedemorgen, het is opgelost. Ben naar de reparatieshop gegaan en hij heeft er een nieuwe antenne is gedaan en nu doet hij het weer.😊

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Test het eens in veilige modus > https://bit.ly/2JQrwvP

Werkt het daar wel goed?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
GALS20FE
Journeyman
Opties

Die staat er bij mij niet tussen. Heb de stappen gevolgd, maar krijg die niet te zienScreenshot_20221110-083958_One UI Home.jpgScreenshot_20221110-083953_One UI Home.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Houd de software knop uitschakelen lang ingedrukt.
0 Likes
GALS20FE
Journeyman
Opties

Gevonden!😅 Maar nog steeds de vliegtuig-stand en alleen bellen via WiFi. 😔Screenshot_20221110-094501_One UI Home.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Maar als je in de veilige modus zit hoe werkt het dan
0 Likes
GALS20FE
Journeyman
Opties

Hetzelfde als de gewone modus. Hij blijft op vliegtuig stand. Heb screenshot meegestuurd. Hij licht ook niet helemaal op zoals de rest, hij licht half op.

Screenshot_20221110-094501_One UI Home.jpg

0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Hallo, Controleer of je de vliegtuigmodus kunt in-/uitschakelen in Instellingen > Verbindingen? Heb je al geprobeerd netwerkverbindingen te resetten?

0 Likes
GALS20FE
Journeyman
Opties
Ik kan hem aanzetten via verbindingen, maar niet meer "uitzetten." Dat moet weer via de pictogram (voor zover hij "uit" gaat) en ik heb vanochtend ook gereset inderdaad, had ik ergens gelezen. Maar ook dat werkt niet helaas.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @GALS20FE, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je nog gelukt om de Vliegtuigmodus uit te schakelen. Is jouw telefoon verder ook up-2-date?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes