Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android 13 neemt gesprek op met Android Auto

(Onderwerp aangemaakt op: 10-11-2022 11:47 AM)
315 Weergaven
sumby
Pioneer
Opties

Sinds deze week and13 op mijn S21ultra. Bij bluethootconnectie met voertuig begint de radio een gesprek te timen zonder dat een gesprek gaande is en hoor je geen muziek. Als je dan op het rode telefoontje drukt, word het niet bestaande gesprek of verbinding gestopt en begint de muziek terug.. Had ik dus niet met and12.

0 Likes
7 Antwoorden
sumby
Pioneer
Opties
Sinds deze week and13 op mijn S21ultra. Bij bluethootconnectie met voertuig begint de radio een gesprek te timen zonder dat een gesprek gaande is en hoor je geen muziek. Als je dan op het rode telefoontje drukt op de radio of auto, word het niet bestaande gesprek of verbinding gestopt en begint de muziek terug.. Had ik dus niet met and12.
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Lijkt een software probleem te zijn met UI 5.0, best een foutrapport doorsturen via de Samsung Members app
0 Likes
Cedric2003
Journeyman
Opties
Het kan misschien helpen als je bij 'instellingen' netwerkinstellingen reset. Maak eers een backup van
0 Likes
sumby
Pioneer
Opties
Probleem is dat je er niets van ziet in gsm, enkel op display van radio..
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Als je de timing niet ziet op de telefoon zelf is het best misschien de Telefoon app opslag leeg te maken. Of netwerk reset uitvoeren en herstart manueel uw telefoon eens
0 Likes
sumby
Pioneer
Opties
Opslag leegmaken lijktde oplossing te zijn.. bedankt
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @sumby, goedemiddag. 

Heeft het systeem in je auto ook al een nieuwe update gehad? En heb je de verbinding ook al eens opnieuw ingesteld?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes