Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vertalen na selectie tekst

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2022 10:03 AM)
469 Weergaven
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Van S9 naar S21. We wonen een deel van het jaar in Italië en ik spreek de taal nog niet perfect. Dan is het handig in een mail tekst te kunnen selecteren en om dan in de pop up google translate te kunnen kiezen. Maar dit kan blijkbaar niet meer? Woordenboek werkt niet omdat blijkbaar geen ondersteuning is voor Nederlandse en Italiaanse taal.
0 Likes
6 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dat staat er inderdaad niet in. Wat je kunt doen is van Italiaans-Engels, en als je Engels niet goed is kun je nog van Engels-Nederlands. Beetje omslachtig maar het kan.

Je kun via de Members app Feedback geven aan Samsung over het woordenboek. Dan wordt er misschien in een volgende update wel Italiaans-Nederlands en vice versa toegevoegd.
0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Nee, vertalen via het woordenboek werkt niet, alleen een enkel woord wordt vertaald. Het rare is dat als ik op Facebook een tekst vertaal ik wel google translate kan kiezen maar in Samsung email en Outlook weer weer niet...
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
@Limbo2121 je hebt helemaal gelijk. Zover had ik niet getest maar je krijgt inderdaad maar voor 1 woord een vertaling met het standaard woordenboek. Heb je niets aan dus. Thnx voor de tip.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Limbo2121, goedemiddag.

Heb je de Google Translate-app ook geïnstalleerd? Wellicht dat dit met de rechten van deze app te maken heeft.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Limbo2121
Pathfinder
Opties
Ja, die heb ik geïnstalleerd . Bij Gmail werkt het wel, bij samsung email niet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wellicht dat je dit met de rechten van de Google Translate app kunt aanpassen. Al heb je met GMail natuurlijk wel een heel mooi alternatief voor de Samsung Mail-app.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes