Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingsgeluid per app aanpassen in android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2022 10:54 AM)
7911 Weergaven
Lodewick
Student
Opties
Nu ik android 12 heb zie ik dat ik als ik het meldingsgeluid per app wil aanpassen ik op 2 opties stuit: geluid aan of geluid uit.
Kan iemand mij helpen door me te vertellen hoe ik het meldingsgeluid kan aanpassen? Het werkt volgens mij namelijk echt anders dan bij oudere androidversies. Ik vrees dat de aanpassingsoptie is komen te vervallen (om vast een goede reden).

Lodewick
0 Likes
6 Antwoorden
Lodewick
Student
Opties
Beste Onno: het werkt! Dankjewel voor je hulp. Ik ben blij.
0 Likes
Monica60
Student
Opties

Sorry, vraag verwijderd. Ik zat in de verkeerde groep.

Members_2zySzVV
First Poster
Opties

Na erg lang zoeken ben ik ook heel blij met deze oplossing.
Daar het bij mij om een deurbel gaat wil ik nog vragen of het mogelijk is om geluiden toe te voegen.
Ik wil namelijk graag een beltoon aan mijn bel app, die ook blijft doorgaan tot ik de app open.
Is dit mogelijk?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_2zySzVV, goedemorgen.

Dankjewel voor je berichtje en wat fijn om te lezen dat dit ook voor jou de oplossing heeft gebracht 😁 Via Standen en Routines kan je een Routine aanmaken waarbij een beltoon wordt afgespeeld wanneer je een melding ontvangt van een bepaalde app 😇

Wanneer je zelf een bel toon wilt instellen in de app van de deurbel, kan je hiervoor het beste contact opnemen met de app ontwikkelaar en wellicht dat dit met een app-update kan worden toegevoegd.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Straffehendrik
First Poster
Opties
Ik stuit op hetzelfde probleem. Kan per app het geluid ook niet aanpassen. Bij mij ontbreekt de optie meldingscategorie. 1719075022978.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Straffehendrik,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel ook helemaal up-to-date? Wij kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes