Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Printen vanaf telefoon (Samsung) zorgt voor vage print

(Onderwerp aangemaakt op: 14-10-2024 12:53 PM)
779 Weergaven
ArjanFrimex
Pioneer
Opties

Wanneer ik van mijn Samsung toestel iets wil afdrukken komt er een onscherpe afdruk uit de printer met bijna grijze tekst in plaats van zwart zie voorbeeld;

WhatsApp Image 2024-10-11 at 14.30.11.jpeg

Eerst gebruikte ik een HP OfficeJet 200 Mobile, nu dacht ik dat het aan de printer lag dus heb ik een Epson Workforce W110 gekocht. En heb ik exact hetzelfde probleem. Dus waarschijnlijk ligt het aan de telefoon.

Ik heb slechts één post online gevonden hierover en dat was ook hier op Tweakers. Daar was de oplossing om de kleurentoner te verwijderen. Maar dat is hier helaas geen oplossing.

Weet iemand wat ik nog kan proberen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ArjanFrimex
Pioneer
Opties

Bleek uiteindelijke toch gewoon aan de printer te liggen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @ArjanFrimex

Heb je al geprobeerd jouw toestel eens opnieuw op te starten? Welk toestel heb je trouwens en wat heb je al geprobeert? Ik denk graag mee! 

Groetjes, 

Tessa

0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Misschien dat je in de Epson printer app bij instellingen moet kijken of de printer instelling kwaliteit niet op fijn staat ipv normaal.
0 Likes
Members_6Pzft7u
First Poster
Opties

Ik kocht een nieuwe printer omdat ik ook dat probleem heb. Bij de nieuwe printer net hetzelfde. Als ik met de laptop print is alles wel zuiver.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_6Pzft7u,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Had je ook gecontroleerd bij de instellingen of het niet op 'fijn' staat?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
ArjanFrimex
Pioneer
Opties

Bleek uiteindelijke toch gewoon aan de printer te liggen.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor het delen van de oorzaak ArjanFrimex,

Ik hoop dat het de issue met de printer kon herstellen. Ik wens je verder veel plezier met jouw Samsung toestel!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes