Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinden S21 met USBc kabel

(Onderwerp aangemaakt op: 23-10-2021 08:24 AM)
602 Weergaven
RuurdPIT
First Poster
Opties

Ik probeer content over te zetten van mijn oude S10 naar mijn nieuwe S21, via Smart Switch en een USBc kabel. Het lukt me niet de verbinding tot stand te brengen.

Ook via de PC lukt het niet. Ik krijg de content wel van S10 naar PC, maar niet van PC naar S21. Als ik dat probeer krijg ik binnen een minuut de melding  'Het herstellen van de gegevens is geannuleerd'.

Het lijkt aan de S21 te liggen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je het ook al zonder smartswitch geprobeerd?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
RuurdPIT
First Poster
Opties

Hai,

Dank voor je reactie. Ja de PC ziet de telefoon wel. Dat lijkt goed te gaan. Maar ik heb niet geprobeerd de backup van de s10 naar de s21 te zetten zonder Smart switch. Kan dat wel?

0 Likes
RuurdPIT
First Poster
Opties

Direct van telefoon naar telefoon lukt ook niet. Ik krijg contact, kan selecteren wat over te zetten naar daarna blijft hij hangen op 0.0%

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Smartswitch haalt vaak ook instellingen mee of andere dingen die niet gewenst zijn. Het is altijd beter om een nieuw toestel handmatig in te richten.

Je kunt gewoon al je mappen kopieren naar de pc en zelf uitzoeken wat je wel en niet wilt meenemen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @RuurdPIT, goedemiddag.

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. 

Is het je gelukt om je gegevens mee te nemen naar je nieuwe toestel?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
RuurdPIT
First Poster
Opties

Hai @MartijnK,

Dank voor je reactie.

Ja, het is uiteindelijk gelukt via Wifi.

Ik heb het idee dat die USBc poort niet goed werkt. We hebben hier 2 toestellen S21 5G en beiden hebben ze last van connecties via die poort:

• Overzetten van data
  • Koppelen van USBc headset bij bellen (Samsung EO0IC100)
  • Koppelen van oude headset met Samsung USBc verloopstekkertje (apparaat niet ondersteund)

Hoor je deze problemen vaker? Ik kan me niet voorstellen dat ik 2 uitzonderlijke exemplaren heb...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi, @RuurdPIT.

Gelukkig is het alsnog gelukt. Ik heb hier ook niet eerder wat over voorbij zien komen. Je kan via de Samsung Members-app verschillende componenten testen waaronder ook de USB-poort.

Een andere optie is om met de toestellen langs te gaan bij één van onze Service Punten, mijn collega's kunnen dan met je meekijken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
RuurdPIT
First Poster
Opties
Dank voor de suggesties. Ik ga er verder induiken. Overigens kom ik wel allerlei meldingen in deze trant tegen hoor, bijvoorbeeld: https://eu.community.samsung.com/t5/accessoires/usb-c-naar-3-5mm-audio-jack-converter-galaxy-s21-ult...
0 Likes