Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige map crasht

(Onderwerp aangemaakt op: 02-02-2023 03:20 PM)
904 Weergaven
Olaf_84
First Poster
Opties
Goedemiddag, 

Ik kan opeens de applicatie 'veilige map' niet meer openen, ik scan mijn vingerafdruk of vul mijn pincode in en dan start de app op maar crasht gelijk. Ik heb de telefoon opnieuw opgestart om te zien of dat iets oplost en ook heb de cache van de app geleegd maar dat geeft geen oplossing. Wat kan ik nu doen? Ik wil graag de bestanden die ik daar heb opgeslagen behouden
0 Likes
21 Antwoorden
tom2tom
Apprentice
Opties

Zelfde probleem. Ik volg graag.

0 Likes
Ruvis
First Poster
Opties
Mijn veilig map vergrendelt, geen mogelijkheid te resetten.
0 Likes
Mohammed5
First Poster
Opties
Ik kom mij Veilige map niet in. Ik heb mijn telfoon gereset maar kom er nog steeds niet in mij Veilige map code pakt hij en kom dan nog steeds er niet in 
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Olaf_84 

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Lukt het wel als je je telefoon eens opstart in de Veilige Modus?  Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze ook up-2-date?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat gebeurde er toen je in de Veilige Modus de Veilige Map benaderde?

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

0 Likes
Keess
Journeyman
Opties
Sinds update naar Android 13 op 13-02-2023 kom ik ook niet meer in de veilige map, in de veilige modus wel, maar zit Samsung notes daar niet in. En het was niet eens vrijdag de dertiende .
0 Likes
HvE
Apprentice
Opties
Net ui5.1 update uitgevoerd en nu kan ik de veilige map niet meer openen. 
Iemand idee wat ik kan doen?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat gebeurd er dan? Krijg je een foutmelding? Telefoon al herstart? Graag wat meer informatie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick